Mia82 Skrevet 19. april 2007 #1 Del Skrevet 19. april 2007 Gutten min er 12 uker og spiser fra 300-500ml mme i døgnet, dette er jo langt under det som står på pakken! Skal på helsestasjonen i morgen, og er veldig nervøs for at han ikke legger nok på seg..! Han gulper også endel, spesielt i det siste. Vi byttet fra Nan til Colett med omega tre, men jeg burde kanskje bytte tilbake? Han smiler og koser seg (lo for første gang i dag), men innimellom er han sutrete. Vil ikke spise, bare smokken er god nok...! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9034873-jeg-tror-ikke-han-spiser-nok/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 20. april 2007 #2 Del Skrevet 20. april 2007 Dette kommer jo helt an på vekt, og alle babyer er forskjellig! Ikke alle dager de er like sultne heller. Men, det høres litt lite ut... Eline spiste 600-700 i døgnet da. Noen dager var det 500 og. Og ved 12uker kan det godt hende det går litt ned, vi merket det med eline, plutselig ville hun ha mindre. Hs sa til meg at frem til ca 3 mnd: 15% av kroppsvekten etter det 10%. så veier han bare 5000 g er det helt greit med 500 i følge dette da:) Men er du bekymret er de greit å kontrollveie. Ang skifte til collett... Vi gjorde og det, og da gulpet hun masse!!! Hun gulpet masse med nan og, men med collett var det store mengder.. Og den stinket. Har du merket det? Vi endte opp med Holle, den er det faktisk bittelitt mer kalorier pr 100 ml i og:) Bra for vår slanke baby. Gir du hver 4. time? Eller kan det være en ide og prøve å ikke gi oftere, hvis eline fikk oftere, ble det bare tull. Vi har også gitt melkesyrebakterier i pulver (beregnet på spebarn) det har hjulpet på gulpingen og. Håper dette var noe av det du spurte om i alle fall Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9034873-jeg-tror-ikke-han-spiser-nok/#findComment-9040951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå