Gå til innhold

Jeg er ihvertfall IKKE gravid! (oppdatering)

Anbefalte innlegg

Hei Hei Jenter...!

Da er'e avklart, jeg er IKKE gravid!

Var på legevakta i går pga. magesmerter å da tok de innvendig GU og alt det der... Ingenting å finne, å ingen tegn til mensen ifølge gyn.legen... Men var å tok total HcG i dag da, så de fikk sett det i blodet også! hehe...

Men legen begynte å snakke om prev. å siden jeg hadde sluttet og begynt 2 ganger på pilla, så hadde jeg tulla med syklusen, så hennes beste råd var å begynne på dem igjen!!!! jeg sa jeg hadde prøvd mye forskjellig, p sprøyte osv, men hu mente fortsatt at jeg bare skulle prøve en annen type..

Jeg sa jeg hadde kjøpt meg ladycomp, og at jeg skulle bruke det og kondom som prev. men da sa hun at det var ikke noe sikkert iallefall!!

P piller var det beste, kondom var heller ikke sikkert....

Ærlig talt... Det er første gang jeg har hørt en gyn.lege si at KONDOM ikke er sikkert!!! Hjelpes... Jaja...

Jeg får ladycompen i posten om et par dager, så jeg tror nok jeg prøver den jeg, så får jeg se selv om det funker eller ikke! =P heheh...

Fortsetter under...

Så "dumt" at du ikke var gravid da, men såå godt å endelig få svar!

Så slipper du å lure noe mer..

Kunne nok tenke meg at det var pga p-pillene ja..

Det blir bare kluss når man hopper av, og så på igjen.

Herregud, for en "kjerring"! Sa ho virkelig at kondom ikke var sikkert?

Ladycomp er jo 99,3 % sikker, kan det bli sikrere??

Med kondom attpåtil!

Nei vet du hva. Ho der hadde jeg tatt en lang marsj og driti i!! ;o)

Blir spennende å begynne med ladycompen nå da!

Håper du blir fornøyd med den! ;o)

Jeg gjør det.... Jeg satt der med haka på beina jeg.... Visste ikke helt hva jeg skulle si når hu satt der å sa at p-piller var sikrere enn kondom... ALDRI hørt det før for å si det sånn =P Hehe...

Jeg håper å tror jeg blir veldig fornøyd med ladycompen jeg =D

Men i dag så har det kommet en del brunlig utflod, så får satse på at tanta er i anmarsj, selv om gyn.legen ikke mente det.. Men hu mente jo mye annet også da så =P hehehe....

Ikke sant, for en rar dame!! =P

Får håpe det er tanta som kommer nå da, så får du liksom "starta på nytt" eller hva jeg skal si.. Håper ikke neste syklus er sånn som denne!

Såå spennende, hvis du har kollinummeret, kan du dra NÅ om du vil! *hihi*

Annonse

Ja det skjønner jeg! :o)

Jeg har mest sannsynlig EL nå jeg da, eller fikk det på dag 20!

Håper ikke syklusen blir like lang neste mnd! *hihi*

Vi får håpe det, og at samboeren min sier JA til å begynne å prøve nå i sommer eller rett over sommer`n.

Så hopper du like etter! *hihi*

Hei=)

Så dumt at du ikke var gravid!=( Men det må være deilig å endelig vite hva som foregår.

Hu legen hørtes jo helt mongo ut! Skal man ikke kunne bruke kondom en gang nå? Gå for ladycompen du. Hehe

Annonse

Har akkurat vært å hentet ladycompen min i dag jeg =D så blir spennende å prøve den fremover...! Også fikk jeg tanta i dag også =) (selv om gyn.legen sa det ikke var noe tegn til at den skulle komme med det første)...

Så nå får vi bare se om sambo blir klar til november da...! =)

Nei, la ut annonse her på BIM jeg, så fikk jeg pm og kjøpte ut i fra det =)

November er fordi da blir jeg ferdig med skole og sånn før jeg får baby ;) Kjedelig å måtte ta et år om igjen fordi man gikk glipp av de siste 3mnd'ne for eksempel =)

Uansett, det er det som passer best ;)

Koselig at du har tenkt på meg da ;) Men egentlig greit at jeg ikke var det nå, vil gjerne planlegge det litt... hehe... Så nå er første prioritet å sette meg inn i ladycompen og få en normal syklus igjen ;)

Hvordan går det med deg da? =)

Det går fint det.. håper å på å få en normal syklus snart, og det kan se ut som det går i riktig retning nå..=)

skulle gjerne hatt en baby/ladycomp jeg også, har å prvød å legge inn innlegg men ingen som svarer=/ Hvor la du ut ?

Så bra at du tenker utdanning da=) Skulle gjerne ha klart å vente jeg å, men jeg skulle jo helst hatt baby i går..hehe mens ambo stresser ikke.. *sukk*

Jeg la ut på skravlesiden, og bli gravid. =)

Jeg skulle helst hatt baby i går jeg å, men er nok bedre å bli ferdig med skolen først... For da kan jeg gå i læra etter fødselspermisjon.. jeg er heldig som skal bli noe det er ganske stor etterspørsel etter da =P men vi får se hvordan det går... Nå driver vi å leter etter hus nå da så... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...