Gå til innhold

Påmelding, torsdag 26 (Febr, mars og apriljenter).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kommer??? Greit å vite, så bestiller jeg bord til oss "ute på terrassen". (Bedre plass til vogner der).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg!! Og Magnus da, selvfølgelig... :-D

Skrevet

Har veeeeldig lyst å komme, men vi skal på 6 ukers kontroll denne dagen, klokken kvart på 2, så vi rekker det ikke denne gangen. Men har veldig lyst å bli med neste gang, skal følge med når det blir :)

MVH

mamma Jannicke og Thea Emilie

Skrevet

Jeg melder pass i dag. Vi skal ha bursdagsfeiring til 3åringen i helga, så jeg trenger å rydde, vaske og bake osv.

Men jeg satser på å komme til neste treff.

Kos dere masse

Skrevet

hei

fikk ei jente 15. februar, og har lyst til å bli m en gang. men torsdag skaljeg på barseltreff arrangert av helsestasjonen. neste gang kanskje...?

Skrevet

ser søren meg ikke ut som om det blir noe baby på meg enda!!! men begynner å bli ganske så tungt nå!!!:):) så kommer om jeg føler formen er okei...

Skrevet

har du ikke fått enda , veldigspent? skjønner godt at du er lei nå altså!!!

Skrevet

har ikke fått enda nei..;) men er ikke så veldig lei enda... bra jeg har tolmodighet;) er bare såååååå nysgjerrig nå da.... TENK om jeg må vente til mai da?????.... er det ikke skjedd noe til mandag skal jeg til St.Olavs for sjekk...;) så får vi se om det blir fortgang på krabaten her:) håper alt står bra til meg deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...