Gå til innhold

Jeg kan faktisk være gravid om ca 2 uker.....syyyykt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Å så spennende!!!!!!!

Ja det var virkelig deres tur nå :-) Kjenner jeg blir skikkelig mesunnelig!

Trodde det var lang ventetid med ivf???? Kan tenke meg dere er fornøyd :-)

Skal krysse fingrene for dere..........

vi venter på ivf,men har fått tilbud om aih i mellomtiden.

kan ta 4 forsøk på rad nå.

men siden vi er friske og sunde så mente legen at det

var god sjanse for å få klaff på 1. forsøk....

har prøvd i ca 2 år,så hadde ikke gjort noe med en spire nå!

har ikke hatt noen forventinger de siste mnd,men klaffer det

ikke nå er jeg redd jeg blir skikkelig skuffet....æsj.

men da blir det nytt forsøk neste mnd:-)

åååååå jeg håååååper at du er gravid om ca 14 dager:) tenk deg det da:)

jeg forstår at du er sliten og lei..jeg har bare vært prøver i 9.mnd ,og jeg holder seriøst på å bli gaaaal.er så lei meg for jeg føler at jeg aldri blir gravid..så nå krysser jeg alt jeg har for deg vennen,så må du ROOOOOOOOOOOPE ut når spira sitter der.

heier på deg:)

stoooooooor klem og lykke til:)

Annonse

er jo egentlig liten sjanse ved sånn forsøk,bare 10-15%,

men vi er jo friske og sunde begge to,så vi kan jo være

heldige å slippe unna med bare 1 forsøk...

og jeg som har eksamen om 5 uker...hehe..jaja.

Oi, saa spennende... Lykke til med foerste forsoek, det er jo ikke lenge til i det hele tatt! Og saa mulig med fire forsoek da, det er jo helt topp. Det skal jammen vaere litt av en thriller dette for dere. Jeg foedte paa Riksen, og synes det var supert. Du faar nok veldig god oppfoelging, og det skulle bare mangle etter to aar. Og ikke glem alle som faktisk blir gravide paa naturlig vis mens man staar i koe for noe....har skjedd mange, blant annet min bror og svigerinne. Haaper det blir klaff for deg paa et av de fire forsoekene og at du faar en skjoenn liten vaarspire.

takk,takk!blir veldig spennede ja!!

skjer så mye nå om dagen,så rekker nesten ikke

telle dager engang.og det passer meg perfekt:-)

ser for meg at jeg blir litt lei å ha i hus de neste ukene men...hehe

SÅ BRA!!! Nettopp vært på utredning jeg.....skal kanskje begynne med det samme til sommeren....etter noen flere prøver...... Men, kanskje du kan svare på dette? Hva koster det med ass. befruktning???? Klem fra meg og LYKKE til!!

har du akkurat startet utredningen?såfall tar det nok fort et år før

du er ferdig med den...

ivf-vanlig prøverør koster ca 3000 per forsøk (max 3)

aih-inseminasjon med partners sæd kosetr 1500 (ubegrenset antall)

også kommer medisiner i tillegg.

du får dekket det over 15 000.

etter dere søker tar det noen mnd før det skjer noe også.

lykke til!

Tro meg, jeg har vaert alt annet enn grei aa leve med de siste 6 mnd, hehe.... To tidlige mistet og hormoner og en kropp som jo faktisk blir skrudd paa..........og saa av.........og saa paa......og saa av igjen......

Ikke bare bare for en mann aa leve med nei, men han holder ut, det skal han jammen ha.

Det er deilig naar man glemmer dagene, har det litt saann selv, synes nettopp jeg hadde TR, men saa er det jo snart EL!

Vil bare si at du er en av de ordentlig gode gamle sliterne (mener ikke gammel, bare som uttrykket godOGgammel, du vet...) som likevel er positiv og glad og inspirerende og deltar og er blid og oppsykende og informerer og i det hele tatt. Det synes jeg er saa flott, du vet det er mennesker med halvtomme glass og saa er det noen med halvfulle og det er saa deilig med de med halvfulle.....de som leter etter loesninger og ikke problemer.....selv om det noen ganger ser litt svart ut. Ville bare si at det synes jeg er saa flott med deg! =o)

Jeg skulle kanskje vaert paa slitere eller proevere over 35 (er jammen et par dager over gitt, hehe...) men det har jeg ikke lyst til. Har lyst til aa tenke paa meg selv om ung, glad og proever, om du sjoenner, og det er jo du ogsaa, selv om det tar fryyyyyyktelig lang tid da.

Hepp hepp, dolly, naa blir det ekstra spennende for dere, maa foeles veldig luksus aa faa denne hjelpen ogsaa, jeg er helt sikker paa at det gaar i orden. Som jeg har sagt foer, jeg venter gjerne noen maaneder for at du faar mine sjanser, og saa kommer jeg heller etter....i svingene. Baby 2008 blir det paa oss begge.

så fint å høre,prøver å ikke virke bitter og sur hvertfall..

er ikke så mye på "slitere",er så liten aktivitet der.

det er godt vi har tålmodige menn!

gubben min gikk rett på nettet for å lese om preparatene

jeg skal ta når vi kom hjem...hehe.

han er hvertfall ivrig,det skal han ha ja:-)

vi får satse på stooore mager til jul,begge to;-)

Fryyyyyyyyyyyktelig store mager, saapass store at vi maa sitte og bli litt oppvartet og DESSVERRE ikke kan delta i type oppvask, vask generelt eller annet som tar bort energien vaar fra aa filosofere fram en god foedselsstrategi, ai ai ai ai.............det blir slitsomt gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...