Sibylla Skrevet 19. april 2007 #1 Del Skrevet 19. april 2007 Leste i ett innlegg her at du hadde hatt ett hastesnitt med narkose, kan jeg spørre årsaken til hastesnittet, og om det var vanskelig å få innvilget planlagt snitt/hva var begrunnelsen for det? Jeg har selv ett hastesnitt med narkose bak meg, og vil denne gangen søke om planlagt...er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem.Min begrunnelse er at jeg er livredd for at jeg skal måtte oppleve det samme som sist, svangerskapsforgiftning me komplikasjoner.Ble ikke satt i gang,men forløst i uke 38. Er IKKE redd for å føde vaginalt, har høy smerteterskel, men orker ikke være så urolig. Takknemlig for svar:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9034545-til-keisersnittnr3/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisersnittnr3 Skrevet 19. april 2007 #2 Del Skrevet 19. april 2007 hei hei Årsaken til at det vart hasteks var at ungen aldri kom ned i bekkenet( viste seg i ettertid på røntgen at bekkenet mitt er smalt) Hadde 8-9 cm åpning, så følte meg snytt for ein fødsel. Med nr to ville gynkologen min at jeg skulle prøve å føde normalt,men ville sende meg på ul til sjukehuset der eg sku fø for at dei skulle få avgjøre det. Tre uker før termin tok eg ul og då synst dei ungen virka stor og dei ville ikkje ta sjansen for at det vart eit nytt hasteks,så då fekk eg planlagt ks 5 dager før termin. Denne gangen var det ikkje noke valg Snakk med legen din eller jordmora. og få dei til å ordne med ein samtale på sjukehuset der du skal fø. Forklar dei koss du føler det . Var til samtale med sjukehus 1 mars og skal ha ks 15 mai. Håper alt ordner seg for deg og ønsker deg lykke til c",) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9034545-til-keisersnittnr3/#findComment-9036853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå