Gå til innhold

Herqules Raptor 3-spin??

Lofotjenta og gull nr.5 på tur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes denne vogna ser kjempestilig ut.

Noen som har noen formening om den, og evt hvor i Norge får man kjøpt en slik en?

Positive og negative synspunkter tas imot med takk...

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker og bukker!!

Er det noen som har erfaring med denne type vogn da??

Alt mottas med takk....

:)

Skrevet

Veldig bra vogn på mange måter, ikke minst er designet skikkelig bra som du skriver. Du skal likevel være klar over at det er en litt tung 3-hjuling. Dersom du er ute etter en vogn med 3 hjul anbefaler jeg deg å sammenligne den med for eksempel quinny freestyle 3 xl og hartan skater (som også har 4 hjul hvor de foran er svingbare). De er for så vidt forskjellige så det kommer an på behovet ditt.

Herqules er robust og stabil, enkel å trille, har fine lommer og stor kurv under. Jeg likte ikke måten forhjulet noen ganger henger seg litt opp når man svinger. Det kan låses, men da er den jo litt tynger å løfte opp enn andre litt lettere vogner.

Vi kjøpte vår like utenfor Drammen, men vær klar over at mange av butikkene som har solgt den ikke lenger tar den inn fordi den ikke slo helt an i Norge (vanskelig å etablere et nytt navn). Butikker som selger Emmaljunga kan være behjelpelige med å bestille tilleggsutstyr fordi Emmaljunga importerer vognen, så da kan butikken bestille dem samtidig som de bestiller varer fra E.

Lykke til med valget!

Skrevet

hei!

vi har selv sett på denne vogna, men kom frem til at den er ganske mye tyngre enn det vi var ute etter... ettersom vi ville ha en lettere og mindre vogn enn hovedvogna!

mesnasenteret på lillehammer har disse vognene, tror butikken heter venkes barneutstyr eller noe liknende...

veldig hyggelig dame som virkelig er serviceinnstilt! :-)

det som er kjekt med vognene, er at de er ganske mye billigere enn andre vogner. for eks teutonia s3 som vi endte opp med...

herqules er veldig tung å legge sammen, må på en måte dytte og dra samtidig, og løfte/rykke. etter min mening er det helt håpløst! så pga dette og vekta, valgte vi s3.

Skrevet

Takk for synspunkter.

Her blir det virkelig valgets kvaler ja...

Herqules Raptor 3 er den eneste trehjulingvogna jeg virkelig har likt designet på, men så er jo ikke designet alt heller....

Hmmmmm...

Det står vel igrunn mellom Basson, Emmaljunga og denne Herqulesvogna....

Men klarer jo aldri bestemme meg.. :(

Skrevet

Kommer an på ønskene og behovene dine. Dersom du vil ha 3 hjul er jo hartan skater en mye lettere vogn. Veier kun 13.5 som sportsvogn. Veldig fint design, og tøff i for eksempel svart.

Herqules er en tyngre vogn, men har absolutt sine fordeler som nevnt over.

Skrevet

Dytter denne opp litt jeg......

Skrevet

limer inn svaret mitt fra skravle|

Her er jeg! hehe....

Ja den er tung for å være 3 hjuling, altså den har litt tyngde foran på den.

Men dette gjør den veldig velte sikker :) Og den har breie hjul, så du skal være flink om du velter denne.

Har hatt teutonia, quinny & hartan 3hjulinger før, og denne er jeg mest fornøyd med.

Eneste er at den tar litt plass i bilen, men om du har en simo vogn så tar den kanskje mindre plass enn simoen, hehe...

Alt i alt, jeg er kjempe fornøyd med den og kommer ikke til å kjøpe noen annen nå (dette er vogn nr 5 til mini på 11 mnd) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...