Gå til innhold

da har jeg vært på den ordinære UL

Gjest

Anbefalte innlegg

Alt sto bra til der inne etter det jordmora kunne se, men h*n var ikke villig til å vise noe nedentil, så der må vi forsatt leve i spenning! H*n prøvde å gjemme seg så godt h*n kunne langt nede og til høyre. Der lå h*n mye med ryggen til. Terminen ble heller ikke flyttet. Skal for sikkerhetskyld til en spesialist i neste uke.

Fortsetter under...

Så fint da, det viktigste er jo at det står bra til med h*n:-) Går jo også an å betille privat ul dersom du har lyst å vite kjønn, jeg har veldig lyst å vite det men har ikke time før begynnelsen av juni... Lenge å vente det.... Kos deg med gullet i magen!!

Jeg var også på den ordinære ul i dag. Det var så koselig å se min lille venne :) Vi vet ikke kjønn, men har det på en lapp så vi kan se hvis vi ombestemmer oss. Jormoren sa at hun såg godt hva det var :)

Selv om babyen var over snittet på størrelse så flyttet de ikke terminen. Jordmoren sa det er den tidlige ul'en som er mest sikker.

Jeg er bare så lykkelig over at alt er bra med den lille :)

Godt når det ser ut til at alt står bra til!

Vi fikk heller ikke vite kjønn på ordinær UL. Etter litt klarte vi ikke å vente lenger, og bestilte time til 3D UL. Morsomt - ikke bare fikk vi vite at det ble ei jente, men finn se ansiktet mye bedre også. Anbefales!

Nå har vi vært på vektskontroll også, og de tror fortsatt at det er ei jente, så overraskelsen blir stor hvis det kommer ut en gutt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...