Gjest Skrevet 19. april 2007 #1 Del Skrevet 19. april 2007 Noen som begynner å bli skikkelig lei???Hva gjør dere om dagene for å få tia til å gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 19. april 2007 #2 Del Skrevet 19. april 2007 Hehe:) Kan ikke du dra bort og hjelpe til på credisp a? De har sikkert nok å gjøre:) Går det ellers bra bortsett fra du er lei? %dager igjen her.. Du? 6-7? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2007 #3 Del Skrevet 19. april 2007 7 dager igjen!Går kjempebra og er i kjempefin form.Blir så engasjert når æ kommer på crewdisp så det hadde sikkert hjulpet på med å få fødseln i gang;.)Hvordan er din form? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 19. april 2007 #4 Del Skrevet 19. april 2007 Helt super form igrunn her og:) Kan ikke klage! Sover greit, ellers bare litt hyppige tisseturer på dagtid. Blir rart å bli mamma! Og pendlig til BOO... Gudskjelov lenge til jeg behøver tenke på det. Snakket med besetning igår...Ikke akkurat førstemann til OSL gitt.. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2007 #5 Del Skrevet 19. april 2007 D er jo nesten ennå et år til,mye kan jo skje på den tia!Så de hadde tatt opp en del nye(11-12 stk tror jeg) til kabinkurs,alle kan jo ikke være i Boo eller Tos.Syns bestandig det er så lite i Oslo/Trf....Tror jeg ska ta permisjon uten lønn juni/juli til neste år og ferie i august.Så slipper babyen å begynne i bh.så tidlig.Får jo kontanstøtta så det hjelper jo litt på.Samboern skal ha perm. fra april og ut mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 20. april 2007 #6 Del Skrevet 20. april 2007 Joa, ikke noe vits i å stresse, men mannen min har også base BOO så det kan bli litt klønete... Men kanskje et par mnd extra perm hadde hjulpet?! Høres ut som du har planene i orden:) Riktig god helg!! Og hvis det skjer noe- tvi tvi!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. april 2007 #7 Del Skrevet 20. april 2007 Jobber han og i WF?Bare løse planer foreløbig.God helg til deg også og lykke til om d skulle skje noe;.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 23. april 2007 #8 Del Skrevet 23. april 2007 Hey! Ja,han jobber også i WF, styrmann. Hehe:) Vi traff hverandre før noen av oss hadde begynt der, så det er ikke like klisjeeeeeeeeee som en skulle trodd;) Hatt en bra helg? Jeg har vasket hus og stått på fælt her i heimen... Lite tegn til noe fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. april 2007 #9 Del Skrevet 23. april 2007 Ja,har hatt en bra helg.Ryddet og vasket og ikke noe tegn til fødsel her heller.Kommer nok..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 23. april 2007 #10 Del Skrevet 23. april 2007 Hehe, etterhvert... Mannen min har tippet 4 dager på overtid og jeg har tippet 8dager over.. Så får vi se. Uansett, utrolig spennende! Smårart og legge planer fremover.. Imrg skal bikini-kanten vokses. Blir rene blodbadet når sånt skal gjøres på egenhånd om dagen. Vanskelig å se! Og frisørtimen blir spennende å se om blir noe av:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå