Gå til innhold

Har sett et lite bankende hjerte


Maud

Anbefalte innlegg

I går var vi på privat UL, var da 7+5. Før jeg fikk minstemann mistet jeg to ganger og vi ville derfor sjekke om det var liv der inne nå. Der så vi et lite bankende hjerte. Bare en baby og plassert midt i livmoren. Smilet gikk nesten rundt...

 

I dag har jeg vært på første legetime (er "gammel" og skal på genetisk veiledning, derfor nødvendig å gå såpass tidlig). Fikk en sårt etterlengtet delvis sykemelding. Er så uendelig kvalm hele dagen at det har vært tøft å gå på jobb de siste to ukene. Nå håper jeg på bedre dager og tør å tro på at det blir en baby i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å,så koselig da:-) Gjorde det samme for en uke siden,ble så glad og letta!(også mistet 2 ganger)

 

Er forresten misunnelig på deg pga den sykemeldinga.... Skulle definitivt vært sykemeldt selv,men føler ikke at jeg kan,så jeg bare piner meg(jobber bare deltid da),men er helt ødelagt av kvalme de resterende 19 timene av døgnet...:-(

 

Håper kvalmen bedrer seg hos deg,hos meg blir den bare værre!(er 9+2)

 

Har du fått time til ny UL,eller venter du til den ordinære nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen ny time til UL, men siden jeg har passert 38, skal jeg på UL omkring uke 12 i forbindelse med genetisk veiledning. Så blir det ordinær UL og ikke flere, regner jeg med. Hva med deg da?

 

Jeg har to barn fra før og har altså mistet to ganger. Vet derfor av erfaring av kvalmen varer med til 17-18 uker for så å slippe taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...