Gå til innhold

November: Bleier blir jo..


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

lattelig dyrt jo større barna blir!! Irriterer meg noe grenseløst altså.. De koster liksom det samme på obs, men så blir det jo færre og færre bleier i pakka da.. vel, ingenting å gjøre med det, bleier må vi jo ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja,må vi det*ler* Leste for en stund tilbake at i amerika er det nå begynt å bli populært å ikke ha bleier på babyen.Bleia skal av så fort som overhode mulig.En skal følge med på babye og forstå når h*n må på do og holde h*m over do. De mener det unaturlig å ha på seg bleier*ler* Vel de om det,jeg ser det ikke helt for meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter elimination communication, flere som driver med det i norge også :) Og at bleier er unaturlig.. ja det er det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke dette er rart i det hele tatt jeg. For det første, så blir bleiene større, og større bleier krever at man bruker mer materiale enn til små bleier. Altså blir de dyrere å produsere.

 

For det andre, jo større barnet blir, jo færre bleier går det med i løpet av en dag. Barna holder seg ofte en stund før de tisser. Og jo færre bleier barna bruker, jo mindre bleier selges det i antall enn med de små bleiene. Altså blri det mindre inntekt på produsentene som da må øke fortjenesten pr. bleie for å oppnå den samme fortjenesten.

 

Bleier er etter min mening ikke dyrt i det hele tatt. Regn ut prisen pr. bleie i de pakken du kjøper og se så hvor mye materiale en bleie inneholder. Tipper prisen havner et sted mellom 1,50 og 3,00 kroner pr. bleie. Hvor mange andre produkter får du kjøpt til en slik pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EvaL selger du bleier eller? hihi, regne talskvinnen for saken jo:) hihi, jeg skjønner jo seff at de må koste, men like irriterende uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...