Gå til innhold

Uregelmessig mens-laaaaaange sykluser

Anbefalte innlegg

Hei! Ganske ny her jeg.. Vil gjerne komme i kontakt med andre som sliter med det samme problemet som meg. Har veeeeldig uregelmessig mens, på det lengste har d gått oppmot 6 mnd. Deilig nok å slippe selve mensen, men har i alle år vært en stor bekymring ift om jeg kan bli gravid.. Noen der ute som vil dele sine opplevelser med meg? Kjenner den bio klokka begynner å tikke, blir 29 til sommeren..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9033216-uregelmessig-mens-laaaaaange-sykluser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg føler med deg!!! Har kvartal syklus har jeg kommet frem til:) Aner ikke når tr kommer. Alt fra 1 gang i mnd til hver 3 mnd

Nå er det 7 uker og 1 dag siden siste blødningsdag, men det var etter en ma da så da kan det ta litt tid,men man blir lei..

Men man kan bli gravid med en rar syklus, det har jeg funnet ut:)

Skal be om pergo snart jeg tror jeg:)

Klem

Ikke for at jeg ønsker noen å ha d slik, men jeg blir så glad når jeg hører at jeg ikke er alene om problemet. Ja man blir lei og man føler seg nesten litt unormal..

Har heldigvis hørt om andre som har blitt gravid likevel, så jeg har ikke mistet håpet ennå. :) Skal til legen snart, og da skal jeg forhøre meg om pergo jeg også.

Lykke til m videre prøving.

Klem

Det er alltid greit å vite at man ikke er alene medet sånt problem, selvom man ikke ønsker det for andre:) Føler litt sånn jeg også:)

Lykke til med prøving dere også:) Kanskje vi kommer i samme termin klubb om vi begge får pergo:)

Håper tanta di kommer på besøk snart da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...