Gå til innhold

jeg er ikke gravid lenger :(


cowboylaila

Anbefalte innlegg

har vært hos legen og han så en tom livmor på ultralyd... Har mistet for noen uker siden, var 11 uker nå. hadde en liten blødning i går.

så triiiiiiiiist..... gråter og gråter..........

 

nå skal vi ikke prøve på en stund......kanskje et år......

 

hade alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stakkars, stakkars deg. så trist! har du ikke merket at du mistet? nei uff, dette var ille. stor trøsteklem. sørg og ta vare på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg måtte inn for å se hvordan det hadde gått med deg... er så lei meg på dine vegne. uff... jeg vet akkurat hva du går gjennom. håper ting blir litt lettere etterhvert. ta vare på deg selv og kjærligheten, så håper jeg vi sees her inne igjen.

 

stoooor og god klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager, mente det ikke slik. synes selvfølgelig at det er kjempekjedelig på hennes vegne. fikk dårlig samvittighet nå, for det var ikke meningen å buse frem. huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da,så trist at det gikk galt for deg:-(

 

Opplevde akkurat det samme selv,før jul.

 

Hvorfor skal du vente så lenge til du prøver igjen(,om det er ok at jeg spør?)

 

Det føles så ufattelig urettferdig når man mister,man blir så knust! Føler at man aldri kommer til å lykkes igjen... Syntes særlig at MA føltes fælt,siden jeg ikke oppdaga det før 5 uker etter spiren var død(var både kvalm og hadde alle "tegn" lenge etterpå)

 

Håper du ikke har mista troa på at det skal klaffe igjen,for det kommer det til å gjøre,og sjansen for at det skal skje igjen er heldigvis ganske liten!(ok,jeg er et dårlig eksempel,mista 2 ganger,men de fleste gjør IKKE det!)

 

Masse trøsteklemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff Victorias'secret... Føler sånn med deg.

Jeg opplevde akkurat det samme for ca 1 uke siden (MA). Det føles så utrolig urettferdig når det skjer.

Jeg lurer litt på hvorfor dere velger å vente så lenge. Håper det er ok at jeg spør. Har du mistet flere ganger?

 

Ønsker deg uansett alt godt og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, jeg synes så synd på deg. Ingen fortjener og oppleve noe slikt. Ta godt vare på hverandre.

 

Ønsker dere masse lykke til neste gang dere blir gravide igjen.

Trøsteklem..................

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...