Gå til innhold

Noen fra Stavanger her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg heter Maria, er 27 år og gift. Jeg jeg bor i arendal, men jeg kommer fra stavanger. Planlegger å flytte hjem i løpet av svangerskapet eller rett etter. Kommer uansett til å være i Stavanger mye under svangerskapet. Skal det startes en stavanger- klubb så vil jeg være med!!! ;) Har termin 17 desember.

Ja, kanskje vi skulle ha fått i gang et BIM treff når vi er llitt over 12 uker? Jeg er ca 12 uker i begynnelsen av juni, så kanskje vi kan treffes i løpet av sommeren da? Moro at det er flere gravide mager her fra Stavanger :-) Jeg har allerede kjøpt meg noen mammaklær. Vet det er litt tidlig enda, men jeg klarer ikke å la vær. Har bare fortalt det til nærmeste familie enda, men jeg har egentlig lyst til å rope det ut til alle jeg kjenner!! Gleder meg veldig til magen kommer :-)

HI

Annonse

Hei!

Jeg har det akkurat på samme måte. Tiden har aldri gått senere! Har også kjøpt litt gravid- klær. Så kjekt når en finner ting som er fine. Det svømmer jo ikke akkurat over i butikkene... Jeg kommer nok til å være en del i stavanger i sommer. Hadde vært kjekt å møtes!

Hei Maria! Ja vi får holde kontakten her i terminklubben og møtes i sommer! Enig med deg at det ikke akkurat er så voldsomt bra utvalg av mammaklær, selv ikke her i Stavanger. Jeg har vært innom mamasita ved Breiavatnet og der hadde de en del ting, men det var ikke akkurat billig, hehe. En butikk på Randaberg selger også litt mammatøy. Der fører det merket Mamalicious. De har en del fine ting. Selv om det er litt tidlig lurer jeg på hva jeg skal ha på meg når vinteren kommer. Finnes det gravidjakker? Forrige gang gikk jeg gravid på våren og sommeren. Det var egentlig ganske deilig, så slapp jeg å tenke så mye på klær :-)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...