Gå til innhold

Den berømte EL kalenderen som noen la ut her...

Anbefalte innlegg

....hvor er den igjen?

Og når begynner man å teste for EL? Skal man bare satse på å begynne på ca en dag rundt EL BØR komme? Jeg har null overikt over når EL er, så for meg blir det bare å gå etter en kalender evt..

Irriterer meg AT jeg i det hele tatt skal teste, tror det bare blir mer stress og mindre barn av det men.. Nå har jeg da kjøpt en pakke, så får prøve det denne mnd i alle fall... begynner på vår 3 pp nå, og som jeg har sagt før, sist gikk det på 1.forsøk, så er deseprat allerede.. tror ALT er galt jeg nå!! Snufs...blææææ..........

Fortsetter under...

ja kan fortsatt bli gravid. :)

de klarte å "redde" egglederen så jeg har begge i behold men de vet ikke om eller hvor skadet den andre er.

fant det ut da jeg var i 6 uke og begynte å blø. hadde ingen smerter men gikk til legen med en gang og han sendte meg videre til gyn. han konstanterte ma/sa og sendte meg inn til utskrapning dagen etterpå.

6 dager senere fikk jeg noen utholdelige magesmerter. kunne verken sitte, ligge stå eller gå. dro på legevakta og de sendte meg med ambulanse til sykehuset der de opererte meg dagen etterpå. hadde indre blødninger osv. så det kunne gått riktig galt.

en fryktelig opplevelse.

7 dager senere var jeg hjemme igjen.

når jeg blir gravid igjen får jeg skikkelig oppfølging med ul fra uke 5.

Annonse

HUf! Høres ut som en kjip opplevelse ja!!! Godt det gikk bra da! Så få r vi håpe spiren sitter snart!! LYkke til til dge i alle fall.. Jeg tar første El test på mandag jeg da, så får vi se hvordan det går..

Hei Blomst! Ser du skriver at 1. mann gikk på 1pp, at dere prøver på nr 2, begynner på 3pp og skal teste for el fra mandag. Det stemmer på en prikk for meg også! (Håper kanskje jeg klarer å holde meg med testinga til tirsdag, da, men.) Var så morsomt at jeg bare måtte kommentere det. : )

Håper vi har positiv test før 17. mai! : )

takker og bukker for det. :)

setter nebb og klør i brann for at det skal gå bra. :)

Lykke til til deg også. :)

Håper kalenderen er til stor hjelp. :)

I følge den kan jeg ta en g-test om 9 dager hvis ikke tante uvelkommen har kommmet.

Er utrolig kjedelig å vente. hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...