Gå til innhold

Emmaljunga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en mening om hvordan emmaljunga pink city cross er??

Har litt lyst på den...

Hvor selges dem i oslo/akershus området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring med den vogna, men Rudo selger ihvertfall Emmaljunga. De har vel nettbutikk og, så kan du kanskje se der?

Skrevet

Ingen som har peiling på hvordan denne vogna er??

Skrevet

jo jeg har den, og det har vært oppe mange ganger:-) hvis du ser litt nedover finner du mange linker. Jeg er kjempefornøyd:-D har bare godt å si om vognen, den er kjempegod å trille på all slags underlag, lun, behagelig for ungen (av det jeg kan se). Ikke minst er den lett som var viktig for meg, har litt problemer med rygg og skuldre. Vipper den lett opp på høye fortauskanter eller svinger rundt, med en latte i ene hånden, hehe. På ikke så høye fortauskanter kjører du bare rett på. Den var god i snøen i vinter også.

Rudo selger vognen, men emmaljunga selger ikke sine vogner over nettet, derfor er det best å gå til emmaljunga.no og lese om vognen der.

Skrevet

takk... har ikke vært inne på barnevogndebatten før... orka jeg bla igjennom hele debatten.

Skrevet

hehe :)

utrolig fin vogn,så jeg tror jeg går for den... skal lese litt til på linken før jeg bestemmer meg! takk igjen :)

Skrevet

er litt usikker på om jeg skal ha bag delen i tillegg til sportsdelen.... datteren min er 6mnd og sover enda i bagen i sin gamle vogn! går kanskje greit og bare begynne rett på sportsdelen??

Skrevet

jeg kjøpte vognen når min var 6mnd!:-) Jeg hadde han i softbagen fra vogn nr 1 et par uker (satt inn i cc sportsdelen), og så la jeg han direkte i sportsdelen i lammepose. Nå ligger han bare på lammeskinn og så har jeg fottrekk over. Du kan ev kjøpe til det? Hvis du ikke har softbag du kan sette inn i cc, ville jeg ikke kjøpt bag hvertfall ikke city bagen til en på 6mnd. Går nok bra å legge henne direkte i sportsdelen.

Skrevet

Er unødvendig med bag da ja... er jo dyr nok som den er...

nå blir det mange spm her,, men hva følger med vogna når man kjøper den?? vogntrekk,regntrekk,innsektnett o.l.... ? har funnet en pris på rudo til 4895.

Tenkte jeg skulle handle vogn i helga... gleeeder meg :) :)

Skrevet

følger med regntrekk og så insektsnett som er integrert i kalesjen, veldig greit. Regntrekket ligger i en pose som festes til vognen slik at du alltid kan ha det med. Fottrekk må kjøpes i tillegg, tror det var 150 for enkelt svart trekk og 350 for såkalt eksklusivt trekk som er litt tykkere (polstret). Ser at enkelte bare bruker pledd isteden for fottrekk så strengt tatt trenger du vel ikke det heller, som du sier er det jo dyrt nok.

Skrevet

Da takker jeg for god hjelp... så blir det ny vogn i helga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...