Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Noen som har en mening om hvordan emmaljunga pink city cross er?? Har litt lyst på den... Hvor selges dem i oslo/akershus området?
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Ingen erfaring med den vogna, men Rudo selger ihvertfall Emmaljunga. De har vel nettbutikk og, så kan du kanskje se der?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Ingen som har peiling på hvordan denne vogna er??
Fikk maibaby06 Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 jo jeg har den, og det har vært oppe mange ganger:-) hvis du ser litt nedover finner du mange linker. Jeg er kjempefornøyd:-D har bare godt å si om vognen, den er kjempegod å trille på all slags underlag, lun, behagelig for ungen (av det jeg kan se). Ikke minst er den lett som var viktig for meg, har litt problemer med rygg og skuldre. Vipper den lett opp på høye fortauskanter eller svinger rundt, med en latte i ene hånden, hehe. På ikke så høye fortauskanter kjører du bare rett på. Den var god i snøen i vinter også. Rudo selger vognen, men emmaljunga selger ikke sine vogner over nettet, derfor er det best å gå til emmaljunga.no og lese om vognen der.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 takk... har ikke vært inne på barnevogndebatten før... orka jeg bla igjennom hele debatten.
Fikk maibaby06 Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 hehe, erfaren på barnvogndebatten jeg:-) og den har vært mye omtalt her. Jeg fant en link du kan kikke på: http://www.dinbaby.com/forum/thread/8566097
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 hehe utrolig fin vogn,så jeg tror jeg går for den... skal lese litt til på linken før jeg bestemmer meg! takk igjen
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 er litt usikker på om jeg skal ha bag delen i tillegg til sportsdelen.... datteren min er 6mnd og sover enda i bagen i sin gamle vogn! går kanskje greit og bare begynne rett på sportsdelen??
Fikk maibaby06 Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 jeg kjøpte vognen når min var 6mnd!:-) Jeg hadde han i softbagen fra vogn nr 1 et par uker (satt inn i cc sportsdelen), og så la jeg han direkte i sportsdelen i lammepose. Nå ligger han bare på lammeskinn og så har jeg fottrekk over. Du kan ev kjøpe til det? Hvis du ikke har softbag du kan sette inn i cc, ville jeg ikke kjøpt bag hvertfall ikke city bagen til en på 6mnd. Går nok bra å legge henne direkte i sportsdelen.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 Er unødvendig med bag da ja... er jo dyr nok som den er... nå blir det mange spm her,, men hva følger med vogna når man kjøper den?? vogntrekk,regntrekk,innsektnett o.l.... ? har funnet en pris på rudo til 4895. Tenkte jeg skulle handle vogn i helga... gleeeder meg :)
Fikk maibaby06 Skrevet 19. april 2007 #11 Skrevet 19. april 2007 følger med regntrekk og så insektsnett som er integrert i kalesjen, veldig greit. Regntrekket ligger i en pose som festes til vognen slik at du alltid kan ha det med. Fottrekk må kjøpes i tillegg, tror det var 150 for enkelt svart trekk og 350 for såkalt eksklusivt trekk som er litt tykkere (polstret). Ser at enkelte bare bruker pledd isteden for fottrekk så strengt tatt trenger du vel ikke det heller, som du sier er det jo dyrt nok.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #12 Skrevet 19. april 2007 Da takker jeg for god hjelp... så blir det ny vogn i helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå