Gå til innhold

Please,kan noen svare ang. cb test...(samme som på bli gravid)


78-model

Anbefalte innlegg

Tok akkurat en test,ikke morgenurin. Ikm om seks dager etter å ha tatt min andre pergokur. Fikk umiddelbart opp et tykt kryss,men så forsvant det til en smal strek. Den har blå farge,men bare halve er klarest i fargen liksom,men ser den gå helt opp. Noen som har fått liknende,men som ikke var gravide?

 

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min cb var og slik...litt prikkete i linja liksom..men jeg var gravid da...kjøp deg cb digital,slipper du å tolke testene:o)der kommer det op "gravid" eller "ikke gravid" myyye greiere...billigere og,ettersom du får trepinner me i pakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør kjøpe meg digital kanskje, men synes de er så brutale når ikke gravid dukker opp. Men jeg har et lite håp nå da. Uansett er livet litt mere spennende akkurat nå...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tester du så lenge før ikm? Bare piner deg sjøl,jo,he-he!

 

Vent noen dager før du tester igjen,spesielt med cb-dig.,de trenger litt mer hcg før de slår ut.

 

Vet ikke om dette stemmer,men jeg har lest her inne at noen pergobrukere kan få falske,tidlig positive g.tester pga pergoen,men er litt på tynn is her altså,så skal ikke si det sikkert. Håper ikke det er sånn for deg da! Du får noen spennende dager fremover nå ihvertfall!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,det visste jeg ikke ang. pergo. Fikk bare for meg at jeg måtte bruke opp testen og se den ble negativ. Er egentlig ikke noen testoman. Derfor sjokket av resultatet. Sambo ser streken helt klart også,så ikke bare innbildning. Jeg får vente og se...

 

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper den blir enda mer positiv snart da,du har ihvertfall en god sjanse!:-)

 

Men som sagt,vent noen dager,så blir resultatet mer pålitelig.

 

Jeg fikk en positiv billigtest og en negativ cb.dig. 5 dager over ikm første gang jeg ble gravid. Mista samme dag,så hcg-nivået var på vei ned,derfor fanga ikke cb'n det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...