Gå til innhold

Bra brudesalonger i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Oslo på tirsdag og blir til søndag. Tenkte jeg skulle få kjøpt meg brudekjole i samme slengen.

Noen som har tips til noen bra brudesalonger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ta en tur til Lillestrøm. Jeg kjøpte ikke kjole (sydde sjøl) men mange sier at der er det bra. Vi fikk veldig god service da vi leide klær til gommen på http://www.kristinsbrudesalong.no/hjem.do

I Oslo sentrum ligger det to salonger tett på egertorget. Husker ikke hva de heter ;(

Den ene er stor med elendig service og mange kjoler (vært der med to bruder) den andre er liten med få kjoler og god service.

Mange brudesallonger må man bestille tid.

Sjekk litt i telefonkatalogen.no mange som ikke har egen hjemmeside.

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte kjolen min på Unik Brudestudio. Var kjempeservice der. Man kan bestille time på hverdagene, men på lørdager er det bare å droppe inn og da lønner det seg å være tidlig ute. Men kan anbefales

www.brudestudio.no/

Skrevet

Dette er den lille brudesalongen på Egertorget. Var på den store som heter Brudekjolen i Nedre Slottsgate og. Kjempe dårlig service, hadde liksom ikke tid til meg selv om jeg hadde bestilt time.

Skrevet

Agape brudesalong i Rosenkrantz gate kan jeg anbefalle, etter flere turer hit og dit,(og jeg hadde nesten gitt opp,) fant jeg drømme kjolen her.. Der fikk jeg kjempe god hjelp og service også! Lykke til med letingen, og god tur!

Skrevet

Anbefaler også Diin brudesalong, ligger bak slottet v/Uranienborg. Liten butikk, men knallfine kjoler (mange litt utradisjonelle, litt spesielle). Jeg fant drømmekjolen der! Fantastisk service også. Men lurt å bestille time, ja. Se www.diin.no

Anbefaler IKKE den store salongen på Egertorget som flere har bemerket her tidligere. Virkelig elendig service!!

Skrevet

Jeg anbefaler AGAPE. Kjempebra service, nye og luftige lokaler, ryddig og bra utvalg av kjoler og bra utvalg av tilbehør. Fannt drømmekjolen der, første brudesalongen jeg var inn paa og første kjolen jeg saa naar jeg kom inn der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...