Gå til innhold

Please,kan noen svare ang. cb test...

Anbefalte innlegg

Tok akkurat en test,ikke morgenurin. Ikm om seks dager etter å ha tatt min andre pergokur. Fikk umiddelbart opp et tykt kryss,men så forsvant det til en smal strek. Den har blå farge,men bare halve er klarest i fargen liksom,men ser den gå helt opp. Noen som har fått liknende,men som ikke var gravide?

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9031512-pleasekan-noen-svare-ang-cb-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

har aldri fått et sånt resultat og har heller aldri tatt pergokur.

så jeg vet ikke om jeg er rette personen til å svare... Men hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt en ny test bare for sikkerhetskyld.

kan hende at det er noe feil med testen.

hvis ikke så er du nok gravid. :)

*håpeklem*

Annonse

Når jeg var gravid så fikk jeg først vanlig bredde på | streken i +'et (dvs strek | var like tykk som strek -- ), men når jeg lot testen ligge en stund, så ble | streken smalere og endte til slutt opp som en ganske tynn strek. Men jeg var gravid, jeg altså!

Håper du er gravid!! :) Lykke til med evt videre testing!

Hei!

Jeg opplevde det samme i går og i dag. Har ikke ikm før på lørdag. Krysset var svakt blått og etter kanskje 10-20 min ble streken tynn, men hel. Aldri fått halve streker, men tror ikke det har noe å si. Testen slo jo ut :)

Lykke til!

Åh.....tusen takk for svar,jenter. Streken er tynn,tynn,men absolutt blå og går helt ned,bare litt sterkere i fargen øverst. Samboer kom hjem og ser den uten noe problem og ser også at den er blå. Men blir litt usikker siden det er seks dager til jeg skal ha mens utifra 28 dg syklus. Vet dere om noen som har testet positivt så tidlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...