Gå til innhold

Mai: Nå reiser gutten min seg opp :)


Andreas kom 17.Mai 2006

Anbefalte innlegg

Endelig,han har vært ganske bedagelig av seg og har hverken villet sitte eller begynne å krabbe. Har ålet seg bortover siden han var 9mnd,men plutselig i går og i dag har han funnet ut at han kan dra beina innunder seg og komme seg opp på knærne og videre opp på beina :) Nå gjør han ikke annet,sitter litt å leker og så plutselig skal han opp å stå... Er sååå moro å se han stå der på ustødige bein..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh, så flink han er!!Skjønner at du er stolt :) Jeg har ei veldig bedagelig anlagt jente! Hun setter seg opp fra liggende til sittende og sitter stødig.Hun åler seg litt bortover etter lekene sine men ikke etter oss når vi går avgårde. Når jeg holder henne oppe for å stå så er det ikke lenge hun klare å stå før hun "knekker sammen" så jeg synes hun virker så svak liksom. Skjedde det helt plutselig med gutten din eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min setter seg ikke opp selv enda...hehe,så bedagelig han også. Skjedde veldig plutselig ja,ikke noe forvarsel i det hele tatt. Han har bare ålet seg bortover siden han var 9mnd. I går så jeg han prøvde å reise seg opp ved lekekassa si,så tok på antiskli sokker i dag,da kom han seg opp på beina :) Han her har også virket litt svak når jeg har holdt han stående,ikke knekt sammen akkurat,men lent seg bakover og tippet til siden..

Når i Mai er jenta di født da? Er ikke mer enn 1-2 uker siden gutten min begynte å følge etter meg når jeg gikk,men kan veldig lett bli distrahert av en spennende leke på veien liksom..hehe :)

 

Bare gi jenta di tid du,ikke lenge før de løper rundt og vi savner at de lå stille og på samme plass vi la dem fra oss.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nesten litt deilig å høre at det ikke bare er min mini som ikke setter seg opp selv ennå :) (han er født 28.mai). Men de siste dagene har han funnet ut at det går an å dra seg opp på kne så lenge han holder fast i noe (veldig stolt mamma) og han har lært seg å gynge aleine på gyngehesten sin (enda stoltere mamma :). Han åler rundt i turbofart, spesielt hvis vi åpner døra til et spennende rom han vil inn i, men krabber gjør han ikke enda. Står støtt som en påle hvis vi holder han i hendene, men skjønner ikke helt hva han skal bruke føttene til, men det kommer vel snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for meg så er det på mange måter veldig behagelig at hun ikke reiser seg opp etter alt mulig, men så går jeg liksom å venter litt på det også da :) Derfor så er det litt godt å høre at det kan skje helt plutselig.

Hun åler seg avgårde,men tror ikke hun har skjønt at hun kan åle seg etter oss, for da blir hun bare liggende igjen. Åler seg kun korte avstander.

Hun ble 11 mnd i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt da.. datteren min reiser seg opp over alt og.. utrolig morsomt.. hun fyker i full fart rundt bordet..og gjør det "reint" ...hehe.. så her må bordet tømmes hver dag..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...