Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 hvem som må være far til barnet. Det er ikke alltid det opplagte er sannheten. Jeg er gift vi skulle prøve å få vårt første barn sammen. Jeg hadde sex med en annen, han var såvidt inni meg og kom ikke. Dette skjedde en gang. Jeg var 99.9 % sikker på at mannen min var far. Men hadde litt tvil selvfølglig. Forholdet vårt vaklet men vi ventet jo barn sammen så jeg satset på forholdet. Han andre fikk vite jeg var gravid men var også sikker på at han ikke var far. Barnet ble født, han var helt lik han andre ikke min mann, jeg ble usikker. Han andre spurte om vi skulle ta test privat for sikkerhets skyld. Han var biologisk far. Dette skulle værre veldig lite sannsynlig fordi han såvidt hadde vært inni meg, han kom ikke og det var ikke i eggløsningsperioden. Men derfor sier jeg.....det der med tider og når man hadde sex er ikke noe å stole på....min mann står som far på papiret og vet ikke noe
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Huff stakkars deg. Dette må være en stor og tung hemlighet å vite.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 stakars mannen din sier jeg! hvorfor ligger du med en annen nár du pröver á fá barn med din mann?? eller- hvorfor ligger du med en annen , i det hele tatt, nár du er gift?? Jeg pröver virkelig á forstá mange av jentene som skriver her inne. próver á sette meg inn i situasjonen... Men av og til virker det som om folk ligger her og der om hverandre og da kan jeg ikke lenger forstá... Du lyger ikke bare for mannen din. Men ogsá for ungen din. de lever et liv som egentlig ikke er deres. og det gjör du ogsá. Livet er for kort til á holde pá sánn....
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 herre gud, du må jo si det.. fy faen stakkars mann..LØGNER:
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Jeg syns ikke vi burde være så raske til å dømme andre her. Dette forumet er fullt av jenter som er i samme situasjon, og er sikkert fullt inneforståtte med at de har tatt valg de kanskje ikke er stolte av. Bra at hun fortalte historien sin, synes jeg. F.
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Hvorfor doemme alle som mener noe annet enn deg? Tenk ogsaa paa at de fleste her inne har vaert i situasjoner og levd under et press og en redsel som utenforstaaende ikke kan forestille seg!! Hva saa om man er gift og utro? Tror de aller fleste, ogsaa de det gjelder, vil innroemme at det ikke var den smarteste tingen aa gjoere, men det skjedde. Hvordan og hvorfor, hvilken rolle spiller det? Skjedd er skjedd og slikt kan man ikke gjoere noe med! Proev heller aa vise litt forstaaelse og gi disse kvinnene en stoette som er saart tiltrengt! Det er jo lov til aa ytre kritikk, men gjoer det da i alle fall paa en konstruktiv maate i stedet for aa spy ut eder og galle, for saa aa gjemme deg bak "anonym"-nicket! De andre som skriver inn her har god grunn til aa kalle seg anonym naar det er saa mye fordoemmelse aa moete, men de som bare kritiserer burde virkelig ha store nok eggstokker til aa staa for det de mener og taale aa faa kritikk tilbake.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 til dere små jenter som blir så sinte på de som er utro og at det er så helt uforståelig. 70% av oss vil være utro en gang i forholdet. 10 til 20% av alle barn har en annen far en de selv tror er far.Det har alltid vært slik at det blir født barn med en annen far en det alle tror.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 en ting er og være utro.. en annen ting er og beholde et barn man ikke kan 100 % si hvem far er.. og til de som sier at mann skal oppdra.. sånne ting kommer alltid til å komme snikende på.. sånne forhold holder alle i lengden
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 aldri i lengden skulle det stå.. tror det uansett er viktig å fortelle alle parter om dette så dette evt ikke kommer som et sjokk senere i andre anledninger..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Det der om at 70 % av oss vil være utro i forholdet en eller annen gang e fullstendig bullshit. Vi e da voksne mennesker og ja vi og kan få følelser for andre enn partnerern, men se no til helvete å gjør det slutt i det forholdet du er i før du går å åpner høna til andre!!!!! Og hvis du attpåtil blir gravid,så vær voksen og ansvarbevisst nok til å være ærlig å fortell hva som er skjedd. Blir så irritert over hvor lett det er for damer og menn og pule her og der og ikke ta konsekvensene for sine handlinger. Hvis jeg hadde vært en mann og oppdratt et barn som senere viste seg å ikke være mitt eget, jeg hadde blitt ødelagt som menneske!!!!! Hvordan kan dere såre noen på den måten og attpåtil si at dere elsker den personen??? Jeg skjønner meg ikke på dere!!! Å kjære dere som er blitt utsatt for overgrep, det gjelder ikke dere,men ingen kan noensinne klandre dere for det dere har vært igjennom. *Frustrert over voksne mennesker*
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 tenk om vi alle var så moralske som dere som hetser disse damene på forumet her. Dere er barnslige, grow up, shit happens, og når dere får litt livserfaring, blir dere litt mere ydmyke
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Synes du ikke han bør få vite han ikke er far? og barnet at han har en annen far? Hva visst de opdager det senere i livet at de ikke er far og Sønn/datter? Hvordan trur du de ville reagert da? Han ville føle det sviket over å ha bli fryktelig lurt..og veldig såret over at han faktisk ikke var far til dette barnet!! Synes du han fortjener det? Synes du barnet ditt fortjener det? Bare fordi du skal skjule din egen skam? Veldig egoistisk synes jeg da.. Synes virkelig synd på mannen din, og åper virkelig han aldri finner det ut..for han kommer til å bli så såret..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 15. januar 2008 #13 Skrevet 15. januar 2008 skjønner godt det ikke er lett å si slikt til mannen din, men er også en forferdelig hemmelighet å måtte ha. men skjønner ikke hvorfor du lå med en annen mann når dere prøvde å få barn sammen. da kan jo ikke forholdet ha vært helt bra. men skal ikke kritisere, man tar sine egne valg og det må andre respektere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå