Gå til innhold

Få september-damer på treff i Trondheim!

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er så få med termin i september som kommer på treff i Trondheim... :( I begynnelsen virket det som om det var mange som var interessert i å treffes og bli med på treff, men så ender det opp med bare et par stykker. Vil flere komme dersom man har treff kun for de med termin i september, istedet for både juli, august og september? Eller har folk bare så mye å gjøre?

Det er vanligvis veldig koselig på disse treffene, og det er veldig godt å f pratet med andre i nogenlunde samme situasjon. Syns i allefall jeg som er førstegangsfødende=)

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er satt av noe tidspunkt enda, men regner med det blir rundt 2.-3. mai et sted=)Hvis noen har forslag til sted kan jeg jo sette opp neste treff.Såfremt ingen andre har gjort det til da;)

det passet ikke for meg denne gangen..har lyst å bli med neste gang hvis det passer da! har ennå ikke vært på treff!! Blir sikkert litt rart det også siden alle sikkert kjenner hverandre utenom meg....jaja får se om jeg tør likevell! :)

Annonse

det kommer folk som aldri har vært på treff hver eneste gang, så du blir neppe den eneste!Og så kommer man lett i prat med de andre siden alle har en ganske vesentlig ting til felles=)Og september-damer er det lite av der, mest august-damer.Bare morsomt om det kommer nye!Og så sitter vi jo sammen så det er umulig å være på treff uten å få pratet med noen;)

Du skjønner det når du ser damene!=)Mange gravide damer rundt ett bord.Noen titter på magene til hverandre, andre ser ut som noen spørsmålstegn. Foreløbig har jeg ikke vært på treff hvor det har vært reservert bord til andre enn oss, så da er det bare å gå til langbordet=)Dessuten vet de som jobber der hvor du skal=)

Annonse

Hei!

Vi flytter kanskje til trondheim til sommeren (manne min har muligens fått jobb på St Olav), og jeg er VELDIG interessert i å være med på treffene deres i såfall! Har termin 23 september, og kjenner nesten ingen i byen. Hadde vært en fin måte å bli kjent med flere på! =)

Hilsen Lise (fra Lørenskog i Akershus)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...