Gå til innhold

Testet negativ med Clear Blue :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde IKM i går, tok en CB-test på mandag som var negativ. TR har fortsatt ikke kommet, men regner med hun bare er litt forsinket.. Men klamrer meg til håpet om at jeg testet litt for tidlig.. Kanskje EL var sent ute denne mnd?!? *håpe håpe*

Takk for svarene deres!:-) Jeg skal vente en ukes tid før jeg tar ny test tror jeg, kan hende EL var forsinket (jeg hadde EL-lignende smerter én uke etter forventet EL) så ikke sikkert en test vil slå ut før da uansett.. Lever i spenningen, og håpet:-)

Annonse

Hehe, sorry! Jeg trykket på feil innlegg, skulle trykke på mitt eget innlegg som lå over eller under ditt, også så jeg ikke hvilket innlegg jeg hadde postet svar på før det var for sent:-) Var ikke meningen å ta på meg "æren" for innlegget ditt altså. Beklager:-)

Skjønner deg godt! Blir så deppa og sur hver gang jeg har tatt en test så nå har jeg bestemt meg for å vente minst én uke før jeg tar ny, men tanta har vel kommet til da. Men veldig fint å ha noen prosent med håp å klamre seg til:) Lykke til til deg også! Håper for vår begges del at vi ikke har rukket å produsere nok HcG til at det slår ut på en test, satser på positiv test neste uke:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...