Gå til innhold

Lavt blodtrykk...... og andre mengder...

Anbefalte innlegg

Hei!

Har vært til legen i dag og er litt små deppa etter den turen...

Er 15 uker på vei så fikk høre hjertelyd og det var jo veldig koselig...

Men er blitt sykemeldt i 2 uker pga lavt blodtrykk, blodsukker og jerninnhold.....

Ikke akuratt motivert for å være hjemme... men er så svimmel at jeg fungerer jo heller ikke godt nok på jobb... :-(

Noen som sliter med det samme?

Noen gode råd for å få opp blodtrykket?

Sukk!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9030648-lavt-blodtrykk-og-andre-mengder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er 16 uker på vei og har også lavt blodtrykk og er svimmel. Mye vondt i hodet også. Ble sykemeldt i 2,5 uke, helt til neste kontroll. Jeg er i motsetning til deg veldig motivert for å være hjemme, føler meg utslitt hele tiden. Innmari slitsomt, har hatt det sånn noen uker nå så jeg håper det går over snart.

Du beskriver det akuratt som jeg skulle gjort det selv....!

Jeg vet jo at jeg ikke har noe valg egentlig.... det fungerer jo ikke å jobbe 100 % sånn som formen er nå. Har allerede besvimt to ganger på jobb, så det sier seg selv...

Men jeg har noen prosjekter på jobb som jeg helst skulle fått fulgt opp.... men, men... det er jo ikke det viktigste...

Lille spire i magen skal få den tid og form Han/hun trenger for å vokse... og det skal mamman også... :-)

Annonse

Så "fint" å se at det er flere som sliter med blodtrykket!!:P Ikke sånn ment egentlig da, men jeg har liksom gått rundt og trodd at det var bare meg... I følge blodprøvene mangler jeg ingenting, men blodtrykket er lavt gitt, + at hodepinen aldri er langt unna. Slet med dette i mitt forrige svangerskap også! Jeg er delvis sykmeld, pga at jeg har 12-timersvakter når jeg har arbeidshelg. Ellers jobber jeg vanlig, og det går forholdsvis greit. Er ufattelig sliten når jeg er ferdig, men synes det er godt å komme meg på jobb! Det har bedret seg litt nå i forhold til hvordan det var for noen uker siden, og det er jeg selvfølgelig glad for!! Håper det fortsetter sånn!;)

God bedring til alle sammen!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...