Gå til innhold

Deler ut litt babylykke til dere jeg!

Anbefalte innlegg

Vet at det ikke alltid er like lett å slappe av når en prøver å lage en perfekt baby. Bare husk at det tar litt tid når noe så fantastisk skal lages spesielt til akkurat DEG!

Deler gjerne litt av min lykke med dere.

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Babystøv til alle.

Vi er i dag 14 fullgåtte uker. BARE 184 dager igjen.

For oss tok det 8 pp'er, men til slutt satt spiren.

Jeg har vært veldig dårlig så nå forstår jeg hvorfor det er så like som skjer inne på 1.trimester. Aller ligger nok og spyr!!!! Endelig er jeg oppegående igjen.

Lykke til alle sammen. Kos dere i sengehalmen.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9030547-deler-ut-litt-babylykke-til-dere-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Takk for omtanken:o) Lurer litt på hvor tidlig du fikk tegn etter el? Jeg hadde el den 13, og føler meg litt kvalm og trøtt om dagen. Samtidig strammer og stikker det ved livmora. Har to barn fra før, men er litt usikker på når jeg kjente de første tegnene.... man glemmer dessverre så fort:o) Du får uansett ha lykke til videre i sv.skapet, suuger til meg masse babystøv jeg!!!!!!!!!!!!!!

Så kjekt å ha fullført de 12 kritiske ukene og vel så det.

Det er jo ikke akkurat no hyggelig å være så dårlig, men bare tenk på at det er jo verdt det : )

Jeg er i 9.pp. Det er 3.pp etter SA. OI, ble akkurat obs på det. Jeg ble gravid på 3.pp og er som sagt nå i 3.pp igjen etter SA.

Håper det går i boks denne gangen også da. Alle gode ting er tre?!

Tuuuuuuuuusen takk for støv!!!!!!!!!!!! Trenger det i denne ventetiden.

Har ikm om en uke.

Lykke til videre!!!!!!1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...