Gå til innhold

Gruer meg til UL i morgen!


~chess~

Anbefalte innlegg

Begynner å bli skikkelig nervøs nå kjenner jeg. Er så redd for at jeg ikke skal få se noe bankende hjerte. Er 8+5 i dag. Prøver å si til meg selv at alt sikkert står bra til, men.. Blir i grunn bare godt å få det overstått. Så får vi håpe at jeg svever glad og fornøyd ut av kontoret etterpå. Skal ha med meg søsteren min og hvis går bra så skal vi shoppe og kose oss litt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo kjempekos ut, må ikke grue deg, det går så fint så og utrolig morro er det og. Bare satt å lo jeg, så helt merkelig ut med en sånn sprellende reke i magen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg skjønner godt at du gruer deg, det gjorde jeg når jeg var til tidlig UL i februar,var da 12 uker på vei, desverre så ble det ingen hyggelig opplevelse,fodteret hadde dødd i uke 9. Er nå gravid igjen og håper på å få en UL i uke 8-9,men kommer sikkert til å grue meg jeg også,har jo ikke noe gode erfaringer med å gå på UL. Er i dag 5+1 så det er noen uker til jeg kan gå til UL. Håper du ikke ble skremt av dette,for det var ikke meningen. Ville bare si at jeg skjønner hvordan du har det for jeg hadde de samme tankene når jeg skulle til UL,og kommer sikkert til å være kjempenervøs før den UL jeg skal ta denne gangen også. Får bare krysse fingrene for at alt går bra med oss begge. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i uke 9 med førstemann også, og det var jo selvfølgelig stor stas når jeg så hjertet som banket. Så det gleder jeg meg til. Men akkurat her og nå er jeg ganske nervøs. Men jeg har jo ikke hatt en eneste antydning til at noe skal være galt, så jeg prøver alt jeg kan å tenke positivt. :) Tida går sakte i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, trist å høre at du mistet, men kjempekoselig å høre at du er gravid igjen! :) Neida, ble ikke skremt. Men er jo selvfølgelig dette jeg frykter også, at fosteret ikke er levende. Så jeg prøver å være positiv, men samtidig nøktern.. Masse lykke til videre til deg også! Krysser fingre for oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...