Gå til innhold

Lunsjtreff for april-/mai-klubben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer!! Er ikkje sikker på om eg har vore på treff med deg før, hugser ikkje alle sine nick.. Var du med på Aroma sist torsdag?

Håper de får til å komma ein tur på tysdag. Eg bestiller bord og legg ut info når eg ser kor mange som vil bli med :)

Hei

Har veldig lyst til å være med - men siden jeg er på overtid nå så er det ikke godt å vite hva som kan skje de neste dagene...

Forhåpentligvis har junior bestemt seg for å komme til verden før den tid - men kan jo bli litt knapt med tid med tanke på å komme på treff.

Men kommer han i løpet av de nærmeste dagene og alt er bra så skal jeg prøve å være på plass :)

Annonse

Hei

Gratulerer med lille Johanna Mika73!

Lille Victor kom til verden i en fart 21.04. Han kom så fort at vi rakk ikke ut i bilen engang - så han kom til verden på badegulvet hjemme med fem staute karer fra ambulansen og luftambulansen som jordfedre.

Nå har vi kost oss to dager på Storken og kom hjem til en stolt storesøster i dag.

Men vi er enda litt preget av sjokkopplevelsen så jeg tror vi står over dette treffet - men skal være på plass neste gang!

Kos dere masse :)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...