Gå til innhold

Helt grønn, prøver å finne ut hvilke behov jeg har når det gjelder vogn......jeg er 180 cm, finnes det noen vogner som er høyere enn andre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tfk twist er høy iallefall. Hadde teutonia mistral før. Angret 2 sekund på at jeg byttet den i tfk,pga poenget var jo at jeg ville ha en sportsvogn,og når jeg kom hjem så var den større enn kombivogna,hehe. Men gjett om jeg er fornøyd nå beste vogna ever! jeg er 173 cm,mammen ca 188 cm. Tfk er uslåelig på sittekomfort og plass,og trillekomfort. Og liiitem sammenlagt.

Skrevet

Hvis du vil ha 4-hjuling så tror jeg Simo er høyest på markedet?? Den er for stor og tung for meg (jeg har Mistral som er veldig lav), men jeg er lita. Brio vil også passe for deg, teleskophåndtaket er lett å justere til høye personer, den vogna er også litt lettere enn Simo. Kan annbefale Brio!

Skrevet

Tuusen takk for råd! Skal sjekke ut disse jeg! Fint å ha et utgangspunkt når man skal begynne å kikke på vogner.......en vrimmel av alternativer...

Skrevet

Sjekk Stokke! Den er høy. Da slpper du bøye ryggen så mye etc. Jeg er 175, mannen 185 og vi synes desidert den passer best til vår høyde.

Skrevet

Vi skal kjøpe bebe confort sin. Den er ganske høy..

Skrevet

Hei på deg!

Vi har Simovog, med regulerbart håndtak. Det positive med dette er at jeg er 168, og min mann 189... Pga vår høydeforskjell har vogna fungert veldig bra for oss, siden håndtaket kan reguleres. Du kan også justere selve sittedelen i vogna(sportsvogn) i to høyder (ca 5 cm forskjell)..

Skrevet

Jeg er også 180 cm, og samboeren er 185.

Vi har kjøpt Emmaljunga City Cross med City bag. Den er høy nok for oss. Trenger ikke ha håndtaket på max høyde engang. Og man blir ikke gående og sparke i vogna, som jeg har hørt at man kan på andre vogner.

(City bagen står høyere på vogna enn sportsdelen, i tilfelle du ser på den i en butikk, og synes den er litt lav. :) )

Og så er det masse annet positivt med vogna også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...