Gå til innhold

UL i dag, så utrolig spent!!!

Anbefalte innlegg

Jaja, da er det en times tid til jeg kjører avgårde til min tredje UL, er nå i uke 10, siste jeg tok var jeg i uke 7, så jeg regner med det er mer å se der inne nå, er så utrolig spent, og håper bare alt er bra der inne... Guuud, jeg lurer på om den magiske 12 ukers grensa får meg til å slappe litt mer av altså.. håper det.

Leste opplevelsene til dere som hadde vært på UL uke 10/11 i en tråd litt lengre ned, helt rart å tenke på at det nå ikke lengre er et embryo, men faktisk et foster som har armer og ben.

Dette er en magisk tid..

Måtte bare få luftet mine tanker med dere:o)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9029344-ul-i-dag-s%C3%A5-utrolig-spent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå så artig:) Lykke til. Men går du på privat klinikk da eller siden du allerede har hatt en så tidlig? for det er jo ikke før i uke 18 at man egentlig får utltralyd uten å bestille selv,. er ikke det riktig?

Åååå for en fantastisk opplevelse altså, dette er virkelig noe å se frem til! Tror jeg tørka en tåre da fosteret dukket opp på skjermen med både armer og bein, og et lite hjerte som dunket så fint!! Fikk til og med meg tre bilder i dag, fantastisk:o)

Jeg går ikke til privatklinikk nei, følges opp ekstra nøye av fertilitetsklinikken på st.olavs hospital, pga kreftsykdom. Så dette er min fjerde ultralyd, men det var først i dag det gikk ann å se at det var et foster, så dette ser veldig bra ut;o)

Gled dere mammaer (og pappaer)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...