2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Lyst å finne nye venner som gleder seg til det samme som meg har jo en på 5 måneder fra før, å venter allerede neste men like greit å få de tett Har ingen venner med barn lr som er gravid.. Kan bli trist å langkjedelig... *klem*
Snørrkvalpen Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Hei!! Jeg har termin 19.juni...!! Bor på Nardo!! Er ikke fra Trondheim, men har bodd her nesten ett år nå!! Kjenner ikke så mange her, så fint å bli kjent med flere!!!
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Hei! Jeg er også fra byen, vel flyttet hit for 8 mnd siden! Jeg kjenner iallefall ingen omtrent så det er litt stusselig. Er bare i 5.uke foreløpig så håper alt går bra Når har du termin med nr 2 da? Lykke til
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Hei! Jeg er bare i 6. uke, men bor i Trondheim (kommer egentlig ikke herfra). Er 30 år, og gravid for første gang.
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 hei er fra trondheim, og har bodd hær hele livet. Er snart 23 år. Har termin den 14. november med mitt første barn. klæm
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Hyggelig å se at der er så mange fra Trondheim her. Fått inntrykk av at det er mest bergensere på de andre forumene :-) Jeg er 29 år og ca 11 uker på vei. Har ett barn fra før.
Sinorita Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Hei, Bor i Trondheim. Er 28 år og førstegangs gravid. Sant at dagene kan gå litt tregt, særlig når man går hjemme og alle andre er på jobb. Har ingen venniner som er i samme situasjon og de har alle barn som begynner å bli store nå. Har termin 31.des Må se meg om her på BIM etter treff, kanskje vi sees der?
darkgirl88 Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 hei e 19år fra trondheim.. e i en kjinki situasjon, flytta t trheim i januar 07.. enda ikkje fått vænna.. åsså nu når æ blei gravid igjen, e da jo en go måte å få kontakt m andre på å inne hær på BIM:D har foreløbig termin 21 april.. ska på ul i mårra får vetta mer eksakt termin da:D
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Bor også i bartebyen:-) har bodd her i 8 år, men er egentlig ikke herfra..Dette er min første, og har foreløpig termin 15 april :-)
*Anette* mamma i mars -08 Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 jeg bor også i trondheim, nermere bestemt stavset! venter vårt første barn, en liten gutt, 18.mars=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå