Gå til innhold

Hvilke glasserie samler dere på? Trenger tips til hva vi kan ønske oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på rødvinsglass, hvitvinsglass, champisglass osv som er i samme serie

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har faktisk valgt et ganske kraftig sett. Tangen klar, fra Hadeland. Vi har fra før av glass fra Kosta Boda (Line) - veldig vine men utrolig skjøre. Opplever at de fleste elegante glass knuser bare man puster på dem... Disse vi nå ønsker oss i bryllupet er kraftige og tåler en støyt. Drit dyre, men det er salg på Glasmagasinet på noen av dem nå (var i alle fall det for en tid tilbake...)

Skrevet

Vi skal samle på Svane.

Skrevet

Vi har valgt Rosendahl- Grand Cru. Enkle og fine, og koster ikke så mye. jeg er nemlig av den sorten at jeg blir litt fort lei, da er det ingen krise liksom.

Skrevet

Vi har Tangen klar, vi også :o)

Så da ønsker vi oss glass fra Rosendahl til kjøkkenet.

Skrevet

Vi ønsker oss glass i serien Sentimento fra Hadeland Glassverk. Enkel, men elegant. Tenkte først å samle på Rosendahls serie Grand Cru, men ble ikke helt fornøyd med kvaliteten når vi så nærmere på dem.

Annonse

Skrevet

hai vi samler på tangen klar fra hadeland glassverk... en kraftig robust serie som aldri går av moten..

Skrevet

Samler på Line fra Kosta boda

Skrevet

Vi "samler" på Rosendahls serie Grand Cru. Billig, enkle og stilige synes jeg... Har lyst til å bruke de og... verden skal ikke helt dette sammen fordi vi knuser glasset liksom...

Skrevet

Samler på Lovisa fra Glassmagasinet. Innmari fine glass med en bord av blomster øverst på glasset.

Serien er relativt billig ca. 120 kr for et hvitvinsglass.

Enig med Mamma`n til Noah om at det ikke skal bli noen stor krise om et glass knuser. Glassmagasinet har hatt denne serien noen år nå, og de sa at det tvilsomt ville gå ut av produksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...