Gå til innhold

Trondheim ? Noen fra Byen her ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja e står langt ned på lista før å få jordmor æ... kjedelig sånne greier...

=/ huff...

Skrevet

kårr læng må du vent på jordmor da?

Skrevet

vet ikke ;) med min første gutt som jeg fikk i fjor,venta jeg bare noen uker, men nå str jeg mitt i lista på hos jordmora, å det vill da si at jeg kan få plass hvor som helst... å det er litt trist.. man vill liksom ha det nærmeste, å der man har vært før... Står du på noe vente liste du da?

Skrevet

by the way, har skifta nick, fra kapaei t ¨¨¨^mamma^¨¨¨

E itj nå venteliste i Melhus kommune så ska t jordmor i begynnelsen av Mai

Skrevet

Flytter snart til trondheim, ikke gravid men har ett barn. Bare lurer jeg, kommer den dagen snart at vi vil ha flere. Men om man planlegger dette, går det an å melde seg på jordmorliste før man blir gravid eller?Har pcos så det kan sikkert ta tid å bli gravid, men vil jo ikke gå i evigheter uten jordmor:)

Skrevet

Hei hei... kommer og bor i Trondheim å stortrives. Er student så glede mæ te eksamenan e ferdi så æ kan nyt graviditeten litt mer. Er nå i uke 11

Skrevet

Heisann!

jeg bor også litt utenfor byen, men er der mye:-) har termin med min nr2 i midten av november. Her blir det 2 tette..ca 22 mnd imellom, men det skal nok gå kjempefint! På grunn av en del komplikasjoner under forrige fødsel merker jeg at jeg er mye mer nervøs og bekymret nå enn sist...både for å miste og at noe skal gå galt! :-) jeg har også vært hos broktorb og sett at det lever en liten sprellemann i magen min, så det går nok fint:-)

ser ut til at det er mange fra trondheimsområdet her da! det kan jo bli litt arti uttover :-)

Skrevet

Hellu på dæ 2 tætteRettÅSlætt!!

Har sendt dæ post....ble så nysgjerrig på kem du va, kommer fra samme hjemby som dæ :=)

Skal fløtte t Trondheim i oktober.....og kjenne svært få i byen!

Skrevet

snikkikker litt her inne jeg...er og fra trondheim..nærmere bestemt byåsen,25 år og venter nr tre

Skrevet

hei hei, jeg og er fra byåsen, venter min første jeg da:) har har du termin da?

Skrevet

Byåsen ;) ja der kommer jeg fra åsså ;) atme kyvannet

Skrevet

hallset hær, mange fra byåaen da:)

Skrevet

ja men det e jo bare kos når man skal trilletur ;)

Skrevet

hallset her og du!hihi,hvor? hører egentli til inne på 2.trimester jeg..bare er her inne og sniker litt..

Skrevet

Jeg ringte til helsestasjon i dag og da gikk det veldig greit og få jordmor. Men nå har ikke jeg termin før midten av desember da... Men etter som jeg forstod på legen min så måtte man bruke den helsestasjonen man sognet til så det kan vel kanskje være forskjeller på kapasiteten rundt på de forskjellige helsestasjonene. Men det lønner seg sikkert og være kjapt ute når en har blitt gravid! =) Lykke til med flyttinga!

Skrevet

vestre hallsetvangen, rett ved byåsen videregående skole, du da?

Skrevet

..i de orange blokkene...hehhe,naboer vi da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...