Gå til innhold

Trondheim ? Noen fra Byen her ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst å finne nye venner som gleder seg til det samme som meg ;) har jo en på 5 måneder fra før, å venter allerede neste ;) men like greit å få de tett ;)

Har ingen venner med barn lr som er grabvid.. Kan bli trist å langkjedelig... :(

*klem*

Skrevet

Heisann, jeg er ikke fra byen men bor nå hvertfall her om det er bra nok :) Skal ha min første og er nå 9 uker på vei. Hvor langt er du? Må si du er tøff som får de så tett :)

Skrevet

Heisann.. er egentlig ikke fra byen jeg heller.. Men bor nå her ;)

er 9uker på vei jeg åsså ;) hehe.. Har du fått noe termin?

tøff å tøff ;) det må gjøres :P hehe men like greit å få de gjevn aldern ;)

Skrevet

heihei. jeg er fra byen! jeg er 8 uker på vei :-)

Skrevet

Fikk menstermin den 24 november - enn du? Skal på innvendig UL imorgen så da får jeg vel vite litt mer nøyaktig. Litt usikker på når den mensen egentlig var :) hihi. Så gøy å bli kjent med noen fra bartebyen da!

Skrevet

jeg er egentlig ganske usikker når jeg hadde mensen sist jeg også.. så sinnsykt masse som har skjedd den siste tiden, så husker faktisk ikke... men var på gu i forrige uke og da regna legen min med at jeg var ca 7 uker på vei, og at siste mens var i slutten av februar, så har vel så langt forvendtet termin rundt 5 desember.

Skrevet

hehe var på innvendig UL i går jeg hos Dr.chr.J. Brodtkorb. Å fikk vite at jeg var 65 dager på vei siden jeg åsså var usikker på menstrasjonen.. hehe...

Så.. men da fikk jeg termin rundt den 20nov.

men bedre termin når man skal på ultralyd. Fikk jo den føste gutten 30nov i fjor så her blir det ikke 1år i mellom en gang :P hehe...

Ja er så kos å bli kjent med nye :D

Hei på deg å gratiss happy_girl ;)

Skrevet

hehei, og takk det samme :-) hva er det som har bringt dere hit til bartebyen da?

Skrevet

Jadu er vel byen.. blei lei nord norge, ville bare sørover.. varmere , mindre snø å isbjørner :P hehe...

Skrevet

Det er jo han jeg skal til imorgen:) Hvordan var han? Må si at jeg gledergruer meg litt.

Er vel studiene som har dratt meg til byen gitt, men ettersom de etter seks år nå nærmer seg slutten er det vel min heltrønderske samboer som får meg til å bli :) Hva driver dere med?

Skrevet

joda han blir nok å le litt når du kommer i morgen.. hehe me tanke på at vi kom av samme grunn.. hehe.. men han var gammel det var han... men veldig hyggelig. Du betaler bare 35kr i egenandel også =)

Hvem er fastlegen din ?? tenkte kanskje vi hadde samme den åsså :P

Jadu .. det er nok min kjære samboer fra mo i rana som holle rmeg fast i byen ;) hadde det vørre opp te mæ , hadde e dratt lengre sør lr te sverige ;) hehe.. men men.. va gjør man ikke for kjærligheten ;)

Skrevet

jeg jobber på resturant og på et utested.. ikke den beste bransjen å forholde seg til som gravid. masse festing som inngår i bransjen og nå når jeg har blitt gravid så kommer det noen dumme unnskyldninger om hvorfor jeg ikke kan være med fram! hehe... men er ikke klar for å fortelle det til alle enda, så da så..

Skrevet

ja det skjønner jeg jo gått da ... Jobbet i bar å som omsorgsarbeider. før jeg fikk den 1 jeg.. er ikke altid like enkelt ;)

Litt koslieg at vi 3 har termin ca samtidig :)

kanskje vi kunne laget oss en sånn egen Bim treff :)

Skjønner det at Bim treffene i byen er blitt sånne sjikkelige skvaller plasser... nå for tiden

Skrevet

hehe, hadde vært gøy det ja.. jeg vil helst holde lav profil enda, så kan godt tenke meg et vanlig kafebesøk uten så masse "ja, vi sitter her og er stolte kommende-mødre!" ikke det at jeg ikke er kjempe glad og stolt, men synes det er for tidlig enda til at hele verden skal vite det!

Skrevet

hehe joda jeg skjønner ;)

jeg har ikke lyst at hele verden sakl vite før det har gått 3 måneder jeg.. er litt redd den usikre perioden...Men shit er jo stolt da :) Men det vet jo jeg ;) å det er nokk :)

Skrevet

Hei,

tok det lang tid før dere fikk time til han gynekologen? Og hvorfor bare 35 kr i egenandel? Trodde han var privat og kostet 500 jeg???

Skrevet

jeg ringte legen for å få time for å bekrefte svangerskapet, og når jeg dukka opp på legekontoret så sa legen at da tar vi en GU med det samme så er det unnagjort. kjempegreit å få det sånn kasta på seg for da rekker man ikke å grue seg..

Skrevet

heisann!

Bor også i Trondheim. Kommer fra Nordmøre, men har bodd i Trondheim i snart 5 år nå, og blir nok boende her. Er bare 5+4 jeg da, men føler på meg at dette går bra, har masse symptomer og kjenner at det vokser her inne. Er student ved NTNU og er 24 år.

Hørtes mye ut med ny graviditet etter bare 3 mnd ja ;-) Men det er jo kanskje likså greit nå som kroppen er i gang ;-)

Skrevet

Happy_girl..

Ja grunnen til at vi måtte te privat var jo fordi vi var usikker på lengden :P hehe.. det hørtes litt hmm koplisert ut :P hehe

msn?

En sånn privat lege, lr privat gynnokologspesiallist får du gjennom legen din, du betaler bare 35 kr pga, du er gravid å alle legetimer skal ikke koste noe , føruten en egenandel viss du går til noen spesialister :)

du kan også kontakte den spesialisten men da tror jeg prisen blir anneledes..

Skrevet

ja slipper å slanke meg å hele pakka ;) hehe.. nei men gått å bli ferdig med babystadiet mener jeg.. jeg er ikke den personen om kunne tenke meg en ny baby å gå gjenom akkurat det samme om 5 år liskom..

Så da føler jeg at nå er en likanes tid :)

Skrevet

2 Tætte:

sendte deg msn adressa mi til deg på melding til deg jeg..

Skrevet

Heisann

Bor litt utafor by'n æ da, men... fire mil oinna.

Mæn e ofte dær jah. Sambo'n jobbe der.

Æ har å vært t Brodtkorb i innherredsveien. Va i uke 7 å ska ijænn næste fredag å da e æ i uke 13. Glede mæ. Mått fær på UL for å sjå at d verkeli va nå dær, e vårres første å va ikke planlagt. Men vi glede åss sinnsykt!! Må på ny UL næste fredag for å verkeli sjå at alt fræmdeles e bra! Litt overhysterisk.

Brodtkorb e visst en annerkjent gynekolog. (jobbe xtra på føde/barsel) å der går d mang historia om hainnj. Kjæmpe triveli fyr :-)

Skrevet

Hei dere!

Jeg er også fra Trondheim, men jeg har termin litt etter dere da, ca 13. desember. Skal til første legetime på mandag (23.) Jeg trodde Brodtkorp hadde snart pensjonert seg jeg (var hos han for ca 5 år siden pga cyster) og han jobbet jo faktisk på føden da jeg ble født i -79. Har sett noen innlegg om problemer med å få jordmor i Trondheim, har dere gjort noe fremstøt på den fronten eller?

Skrevet

hehe, jepps, han e gammel ja.. men synes d e en fordel, masse erfaring å hainnj e dyktig!!

Hørre d e kø for å få jordmor i Trondheim ja, så ring så fort som mulig for å få time. Æ hørre t melhus kommune å hær jikk d vældi greit å få time t jordmor. Ska t jordmor i begynnelsen på mai.

Ska på første kontroll t lægen min torsdag næste uke. Da e d akkurat 12 fullgåtte uka. Glede mæ sånn t d..

Skrevet

KnøttetOgMeg: hvordan gikk d på UL idag? hva så dere på UL?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...