gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Vi har tenkt på Elias hvis det blir gutt og Emmeline hvis det blir jente.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Elias var fint, det heter ene gutten min;) hehe... Har så mange navn jeg liker jeg, men spørs om jeg får sambo med på de da! :/ Liker spesielt godt Elvira og Eimund:) Iallfall akkurat nå..hehe..
-Ma78- Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Jeg forandrer hele tiden, nå var det nettopp en god stund Mari, men så forandret jeg det til Andrea. Guttenavn er verre, Erik, Fredrik, Jørgen, Henrik synes jeg er fine men kjæresten min vil ha Aleksander. Og så vil han ikke ha dobbeltnavn men det sunes jeg er litt søtt.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 jeg har tenkt på Gabriel og Benjamin om det blir gutt, og Nora hvis det blir jente. skal se litt mer på jentenavn da jeg gjerne vil ha flere alternativ så vi kan bestemme oss når vi ser barnet.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Har en liten kar på 4 1/2 måne som heita theodor ; Blir det jente denne gangen skal ho heita benedicte lr cassandra Gutt blir det Lukas eller benjamin
Tussa og Sofie Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Hvis jente: Sofie, gutt: ingenting! Kan man kalle sønnen sin Ingenting?? Uff, finner ingen fine guttenavn og de jeg liker, liker ikke sambo. Kunne tenkte meg Tobias, Benjamin, Jonas e.l Han vil Ha Felix!!! Er jo søtt det.....de 3 første årene!
Gjest Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 jaa, det er klart jeg har tenkt på navn:P hehe. Vi tenker på Amanda, Maya eller konstance vist det blir pie. Blir det gutt tenker også vi på Elias, eller benjamin:) men guttenavn er vankselig, synes jeg..
Kariannekva Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Jente: Mille, Kamille eller Tia Gutt: Kasper, Hermann eller Mikkel Hva synes dere er finest? Har Hedda fra før. Noen som har noen gode navnforslag?
Lille nuffe Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 Hvis det blir gutt blir det enten Vetle eller Odin... Blir det jente så har vi snakket litt om Andrea, Tuva... Jeg liker Agathe og Gabrielle, men det liker ikke sambo... Dette er ihvertfall mine valg sånn det er nå...
Gjest Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 vi har allerede tenkt på navn! Men vi blir ikke enige. Blir det gutt velger han,blir det jente velger jeg. Men vi kan ikke velge navn som den andre absolutt ikke liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå