Gå til innhold

vet du hva dere får

Storesøster fikk Lillesøster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi visste ikke hva vi fikk sidt gang, nannen ville gjerne vite det så vi spurte, men de fikk ikke til å se det på den vanlige ul. da kom det ei jente til oss.

denne gangen hadde jeg egentlig veldig lyst å vite det, men de fikk ikke sett det denne gangen heller, hehe=) så vi venter spent denne gangen også vi!

med oss har rett og slett bare handlet om nyskjerrighet egentlig, på hvem for egentlig ligger inni magen min=)! og om navnevalg! det er SÅ vanskelig!

Vi har visst det med begge gutta våre og nå vet vi at vi venter en liten tulle. Vi er litt for nysgjerrige til å la det være, synes også det er veldig hyggelig å forberede oss, både mentale og matrielt. Gang to og tre har det også vært en hyggelig greie å dele med de blivende storesøsken. For min del er det så mye spennende likevel akkurat når barnet kommer, at jeg vil heller ha litt drypp underveis :-D.

vi vil gjerne vite det:) eller det vil si jeg:) hihi... jeg syns det er greit å ha noe å forberede seg på, selv om kjønnet ikke betyr noe:)

Selv tror jeg babyen er en gutt. Vet ikke hvorfor, men vi får se om under 2 uker:)

vi klarte ikke vente, flott å vite hva som er i magen.. en liten mikkel!!!

men kan skjønne de som vil vente å. har visst det med alle mine svangerskap. det er like spennende ved hver fødsel....

nå kan mamsen min strikke noe som passer akkurat til mikkel...koselig

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...