Drømmesmurf Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 >Luer på hva slags vogn jeg bør reise med, Simo, Maclaren, eller kjøpe ny trille?
It's all about me Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Jeg hadde ikke reist med en øliten trille iallfall hvis barnet er avhengig av vogn. På en ferie tilbringes det ganske mange timer i vognen og synes da komforten til barnet er viktigere enn at vognen er liten, nett og at hovedvogna ikke skal risikere å få skade. Var akkurat på Gran Canaria og hadde med TFK og det angrer jeg ikke på. Så mange andre som ristett runt i vogna sin når de trillet på brosteinen, mens lillegutt satt kjempe behagelig og i skyggen under den store skjermen. Så ta iallfall en vogn med lufthjul og god solbeskyttelse. Vogn går dessutten som spesilabagasje og veies ikke.
Drømmesmurf Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Kjempeålreit svar!!!!!! Da er jeg ikke i tvil lenger, vi reiser med Simovogna!!!!! Det er akkurat disse tingene jeg har lurt mest på av alt....... Tusen takk.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå