Gå til innhold

TFK vogn..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen butikk i oslo omeråde som selger den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Jeg vet ikke om noen butikker i oslo som selger TFK da jeg bor på vestlandet, men jeg har snakket med de på Happyland på Svinesund og de fortalte at de skal begynne å selge tfk vogner i løpet av april måned. Da håper og tror jeg prisen vil bli litt billigere enn her til lands.

Skal selv kjøpe TFK Twinner Twist med hardbagger. Har prøvd vognen og den virker og føles kjempegrei. Tar liten plass sammenslått også:)

Skrevet

Hei, jeg vet i alle fall at Barnas Hus (Sandvika og Alna) selger TFK. Selv kjøpte jeg min vogn på www.babyjungle.nl, fikk den levert på døra innen en uke, gleder meg til å begynne å bruke den - bare noen uker igjen nå :-)

Skrevet

takk for svar. Hvor mye kom den på med frakt og toll. Blir det noe billigere enn å kjøpe den her?

Skrevet

Er veldig i tivl om vi skal ha hardbagger eller softbagger til våres TFK Twinner twist. Har dere noe å anbefale?

Skrevet

Dette er jeg også usikker på. Håper noen kan gi oss en anbefaling.

Softbaggene er lette å ta ut av vognen. Vi tenker vi må oppbevare vognen i bilen pga den tar så stor plass i gangen, og da kan det være greit å ta baggene utav.

Hardbaggene kan man snu slik at man ser babyene og de virker lunere. Vanskelig dette her!

Skrevet

Vi valgte hardbagger, de er lune og gode (selv om vi får vår/sommerbabyer da) og man har baggene vendt mot seg.

Vi betalte rett over 8000 inkl frakt og norsk moms for Twinner Twist med hardbagger og regntrekk fra Nederland. Har regnet ut at vi sparer nesten 3000 på det i forhold til å kjøpe den i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...