Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Hrmf,,,, vet jeg er sær... Men svigermor sier navnet på jenta vår HELE tiden når vi er sammen. Og hun har en veldig utpreget dialekt som jeg aldri har vært noe glad i, og navnet blir helt ødelagt npr hun sier det støtt med den dialekta.. Lyst til å finne et nytt navn jeg nå, hmrf.... ja vet jeg er tullete!!!!
Vannmann35 Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Dette høres veldig sært ut ja! Du kan jo ikke forvente at hun ikke skal snakke om barnebarnet som hun sikkert er veldig stolt av. Dersom måten navnet uttales på på hennes dialekt er så fæl - så burde dere kanskje ha tenkt på det før dere offentliggjorde navnet. Det er jo ingen tvil om at et navn blir ulikt på ulike dialekter. Men dersom jenta ikke er døpt enda er det vel bare å bytte dersom det er så ille.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Ja, du er sær. Her klager folk over besteforeldre som ikke bryr seg, og så kommer du å klager over at bestemora sier navnet på barnebarnet sitt! Nei, veit du hva. Sånne ting burde du tenkt på på forhånd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå