Dina1 Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Slit skikkelig med å klare å la være å fortelle om graviditeten til venna å bekjente. E' jo bare super gla, samtidig som eg e veldig redd for å miste det. E jo bare fem uke på vei eller nåkka sånt... Må væl finne på nåkka å konsentrere meg om så de her uken går fort, men alt eg har løst å gjøre e' å shoppe villt å uhemma med baby klær, læse tusen nydelig bøker med nydelige babybilda osv... Men man skal visst forholde seg vææældig rolig de tre første mnd å holde på den lille hemmeligheten! Æsj....
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Skjønner veldig godt hva du mener!! Vi har sagt det til ganske mange, jeg er bare 5 uker på vei. Regner jo ikke med at det går galt, og hvis det mot formodning skulle gjøre det er det jo greit at noen vet hvorfor du er deppa..
Dina1 Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Godt å høre at nån tenke sånn åsså Lykke til med alt!
cowboylaila Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Jeg sa det til ganske mange ganske tidlig. Familie og nære venner er jo ikke noe farlig, men jeg har sagt det til nesten alle på jobb. (Jeg ble gjennomskuet..) Er nå 11 uker på vei, men det er ikke sikkert dette går bra. Har hatt litt blødning og får vite om den lever senere idag... Nå angrer jeg på at jeg sa det til så mange for jeg har ikke lyst å fortelle det til alle hvis det har gått galt.. Råder dere til å ikke si det til alt for mange...Dessuten så er det utrolig hvor fort "jungeltelegrafen" går... Tipper at hele hjembygda mi veit det enda jeg har sagt til de som vet at det er hemmelig enda..
Gjest Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 har sagt det til noen få,men har lyst til å fortelle det til ALLE!!!! Er bare 6 uker på vei. Vi ble egentlig enige om å ikke si det til noen enda. Men samboeren klarte ikke å holde kjeft så da måtte jeg også si det til noen=)
Dina1 Skrevet 20. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2007 Ja, blei åsså gjennomskua på jobb, men e' bare fortalt til de man har kontakt med å stole på vil være der åsså hvis det ikke går bra. Korsn gikk det me deg i går? Håpe alt gikk bra...
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Hei! Jeg er bare 4 uker på vei, og har lyst å rope ut til alle jeg kjenner at jeg er gravid igjen etter exu i januar! Men vet av erfaring at det kan være greit å holde igjen litt lengre. Det er ikke like kjekt å gi kontrabeskjed... Har imidlertid stor tro på at det skal gå bra denne gangen! Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå