Gå til innhold

Føler meg ikke gravid lenger...


KnøttetOgMeg

Anbefalte innlegg

Føler at de siste dagene har alt av symptomer på at jeg er gravid forsvunnet. Puppene er ikke ømme lenger, jeg er ikke kvalm (har nesten ikke vært det heller, men allikvel), maven er ikke oppblåst og jeg er ikke trøtt. Stikkingen og strekkingen i livmoren heller. Skal på UL i morgen tidlig så da får jeg vel vite om alt er i orden, men nå er jeg så utrolig nervøs. Skulle ønske det bare var noe som tilsa at jeg fremdeles er gravid.

 

Fysj, dette kommer til å bli en lang dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei?

Det går nok bra, finn deg en god bok og få tankene over på noe annet, så går kanskje tiden fortere ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9uker på vei - tror jeg... Skal finne ut av det imorgen også. Får nok rote litt i bokhyllen og se om jeg finner en god bok ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Tror ikke det nødvendigvis behøver å være no galt selv om det føles som symptomene forsvinner. Er vel heller normalt at de ulikesymptomene, som ømme pupper, kvalme, mensmurringer osv, varierer. Og ikke minst at de "roer seg ned" etter den verste perioden m kvalme ++ som gjerne er fram til uke 10 - 11 el kanskje noe senere.

 

Jeg er nå 10+5 og opplever mye d samme som deg, at kroppen føles nogenlunde normal igjen etter en mnd m mørbanking.

Krysser fingrene for deg og den lille. Lykke til! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

har det akkurat som deg. Er 9+2 og føler at jeg blir mer og mer mitt gamle jeg igjen. Har liksom sett på livmor- strekkingen som et godt tegn, men nå er den også vekk. Skrev et innlegg om det igår og fikkbare betryggende svar. Så det går nok så bra med oss.

Min første legetime er til tirsdag....gru-gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...