Gå til innhold

ser mange ruller fra mage til rygg, men her er det ikke tegn i det hele tatt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det har ikke vært noe rulling ennå...men plutselig så gjør han det...Det er så arti med all denne utviklingen.

Det er en klisje å si at de vokser fort...men jøssenammen som de vokser!!!! blir helt sjokkert.

min rulla litt over 2 mnd gammel, men det er andre ting som han ikke har gjort som andre gjør. Tror denne motoriske utviklingen går litt i rykk og napp, kanskje også tilfeldig hva som kommer først. Han ruller også kun fra mage til rygg. Det er iallefall gøy når det skjer utviklingshopp

Annonse

Lilletulla vår ruller heller ikke ennå, men det kommer seg nok.. Syns hun er flink med andre ting. Plukker på leker, kommuniserer med oss, og den siste uka har hun begynt å bli kilen også:-)

Min gutt har rulla fra mage til rygg et par ganger, eller jeg vil nå heller kalle det for å tippe over da men=) Han e 2 måneder, og når han ligger på magen og løfter hode så blir det av og til for tungt så han tipper rundt, hehe=) Så den kontrollerte snuinga har nok ikke begynt her enda heller.

for bare en uke siden ville ikke victoria ligge på magen engang, hun bare skrek og strevde skikkelig med det tunge hodet sitt. og litt etter litt løftet hun hodet høyere for hver gang, og plutselig rullet hun rundt! jeg trodde aldri det skulle gå så fort fra ingenting. så det kan gå fort, selv om du ikke ser noen tegn:)

Ingenting her heller .

Storebror tror jeg var 5 måneder da han endelig klarte å forsere alle valkene og bikke seg rundt.

Alle ruller til slutt, (og gjør de ikke det så er det en liten trøst at rulling er en veldig liten del av hverdagen min i voksen alder hi-hi).

DEt er merkelig, for plutselig så gjør de det bare. SElma ville nesten ikke ligge på magen, og plutselig så løftet hun hodet kjempe høyt og godt, og så ordna hun seg til og rulla rundt gitt.. Så det skjer når de er klare for det!!! Mye morsomt som skjer nå!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...