Gå til innhold

liten mage??? rart hvor fort man glemmer!!!pls svar

mamma til ei snart to

Anbefalte innlegg

Hei

Er i uke 19 og 2 gangs og lurer på hvor stor magen deres er. På morgenen når jeg ligger på ryggen kjenner jeg bare så vidt en kul helt nederst etter jeg har vært på do.., føler d nesten ikke er noe. Magen blir større og større utover kvelden. Er så redd d skal være noe galt, tror jeg har kjent litt spark, kjente d sent sist også, husker ikke fra forrige svangerskap.

Fortsetter under...

Nå er jeg bare 10+4 jeg da, men jeg er akkurat der du er. Har to unger fra før og trodde at magen skulle sprette ut med en gang og så spretter det ikke ut noen verdens ting...huff så fort man glemmer ja.

Bekymrer meg masse (sikkert helt unødvendig) og har derfor bestilt time til gynekolog på fredag for å bekreftet noe som helst.Det som er sikkert er nå at det finnest like mange mager som det finnest damer

Siden du er 19 uker på vei har du vel vært på ul eller?? . Krysser nå imidlertid fingrene for at alt er i orden med oss begge to jeg da:-)))

Ha en god dag!

Heisann. Jeg er i uke 27 med nr tre nå og kan fremdeles kneppe igjen alle jeansene mine dvs ikke så veldig mye mage ennå. Hadde mer med de to andre, spesielt førstemann, men da økte vekten litt mer også. Tror dere skal ta det helt med ro, vi er alle forskjellige og magen blir tids nok gigastor og ubehagelig. Dessuten er alle svangerskap forskjellige, er jo helt unike individer vi bærer frem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...