Gå til innhold

tempdrop og tantebesøk

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke at det går an. Tror dere ikke tanta kom på døra allerede idag. Voldsomt så travelt hu hadde det denne gangen da. Tempen datt til 36,77 idag så jeg skjønte nok tegninga. Samtidig hadde jeg trodd at hu ventet et par dager med besøket. Vell vell, jeg har jo sluppet de store emosjonelle svingningene denne gangen da. Rakk ikke det før tanta dukket opp.

Da før jeg heller krysse fingrene for dere andre med ikm i disse dager. Masse lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9027367-tempdrop-og-tantebes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det ser ut som det må bli 2008 nå ja. Tusen takk for trøsteklemmen. Den teambuildingen var tydeligvis ikke noe for min tante heller. Kravstor der a møkkatanta. Får vell bare "kose" meg med hu i helga slik at a snart stryker på dør.

Uf, martine det var jo skikkelig dårlig gjort av tanta di med sådant overraskelsesbesøk! Det går jo ikke an! Men som du selv skriver, så slapp du jo en langtrukken nedtur med fallende temp - når hun skal komme likevel, så er det like greit at hun kommer tidlig, slik at en kan komme videre med neste pp.

Sender en god klem og oppfordring til å kose deg godt i helgen.

Møkkatanter!!!!!!!!!!!!

Min kom også... men, da blir det rødvin og kos i helga!!

2008 MÅ jo være en edel årgang, siden vi alle må vente på den!

Og, den som venter på noe godt, venter ei forgjeves... det sa iallefall min mormor bestandig... Håper bare hun har rett!!

Lykke til neste pp, alle sammen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...