Gå til innhold

*SKRAVLETRÅD* Nyttårsbabyjakten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst på litt selskap på veien mot nyttårsbabyen dere som har termin i slutten av desember/ begynnelsen av januar?

Selv er jeg 11 dager etter EL, og har fått termin her inne og av fertilitifriend 30.des., mens babyverden gir meg 1.jan. Hvis dette går som vi håper, så er det altså stor sjanse for at sønnen vår blir storebror rundt nyttårsaften.

Skal på tidlig UL 3.mai. ÅÅÅÅÅ! Dette er nytt og spennende!

Skrevet

Henger meg på her..

Har termin rundt 26 desember...

Har en datter som er født i begynnelsen av desember, håper at min lille spire blir værende over ny året. Bedre å få 1 januar enn 31 des..

LYKKE TIL!

Skrevet

he he :-) Enig i det! Jeg har lovet mannen min at jeg skal klare å knipe igjen til datoen bikker 1.jan. Han er selv født sent på året, og har alltid syntes at det har vært litt kjipt.

Skrevet

Jeg har også termin rundt 26 desember. Håper denne gangen at jeg går på overtid, he he, er ikke ofte det!!! Samboeren min har også bursdag nyttårsaften, så han håper også...

Skrevet

Hei.

Jeg har termin 28/12, men håper nesten det går over til jan. kjiipt med bursdag sent på året.....................

Skrevet

God morgen jenter! Begynner det å gå opp for dere at dere er gravide? Jeg testet positivt for 3 dager siden, men tror ikke helt jeg forstår det ennå. Kjenner ikke så mye til det heller, for å være helt ærlig. Har ikke ømme pupper, og er ikke kvalm. Jeg var litt uggen samme dag som jeg testa, men har ikke vært det etterpå. I forrige svangerskap ble jeg dritkvalm i uke 6, så Jeg får vel nyte det så lenge jeg kan... Men hadde jo vært litt greit også med litt mer symptomer - da forstår en det kanskje litt bedre, pluss at jeg innbilder meg meg at det ikke er så vanlig å miste heller da.

Hvordan går det med dere? Masse symptomer så langt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...