Gå til innhold

Trenger dagmamma i Bergen Vest!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 2 år som trenger dagmamma snarest.

Skrevet

Hei, jeg er ledig dagmamma egentlig fra juli da, men kan kansje begynne før. er du inntrisert i park plass til han og? jeg har 2 dagbarn og min sønn på 2 som går i paken hver dag. kjempe kjekk park. er det full tid du søker og kun frem til høsen eller?

bare gi en lyd hvis du er inntrisert.

hilsen ceclie

Skrevet

Jeg trenger 3-4 dager no i begynnelsen. Jeg har ikke fått barnehageplass så blir nok lengre enn til høsten.. Hvor mye tar du i mnd da?

Skrevet

Hei! Jeg har 1 ledig plass, har ett dagbarn som slutter den 25 april. Jeg passer også 3 andre i samme alder som din. Håper å høre fra deg.

mvh.Bente

Skrevet

Hei! Jeg tror jeg har snakket med deg før...Besøkte deg... Visst du er den jeg tror :)

Skrevet

Ok? Kan ikke huske at jeg har snakket med deg, men ok. Kanskje du blander meg med en annen...

Skrevet

Vi besøkte deg. Hjemme hos deg.. Du synes min sønn va FOR vill?!? Det va i fjor, rundt november mnd.

Skrevet

ok, da husker jeg deg:) ja,stemmer at jeg sa det, og det var jo du enig i den gang. Jeg må jo ta litt hensyn til de ande også, sånn er det bare.men ok, lykke til :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, jeg er framdeles ledig, bor i fyllingsdalen, bare å ta kontakt hvis du ikke har fått dagmamma. Jeg tar 4900 i mnd, er "hvit" dagmamma så du kan skrive av. Dette er inkl mat, drikke,frukt, ol.

mvh cecilie olsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...