Gå til innhold

Har dere bestemt navn til den kommende spiren dere venter på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har i flere år hatt navn som jeg ønsker å bruke på mine kommende barn. Men den siste uken har jeg faktisk begynt å tvile på om jeg vil ha dem alikevel.. De var ganske spesielle, og jeg vil fortsatt ha litt spesielle navn. Men tror nok det vil bli sett litt an på når barna engang kommer :)

Åjaaa:) Tenker på navn hele tiden jeg!

Det fineste jentenavnet jeg vet er Thale.. Og gutt: Emil!

Men Selma, Rasmus (til en liten tøffing) og Elias er runners up! Må jo få brukt alle, det er derfor jeg er så stressa med at PRODUKSJONEN MÅ KOMME I GANG! Hihi:)

heisann :)

Jeg og kjæresten vil holde på litt tradisjoner vi da, så vi bruker navn etter foreldre og besteforeldre osv. Og har kommet fram til følgende : Jan Emil og Ane Kristine :) Men, må jo selvfølgelig se an babyen og :) En ting er iallefall sikkert, våres barn får to navn, ettersom både jeg og min kjære har to :)

Her blir det en Hanna eller en Emil - tror jeg.

Førstemann, Iver, er oppkalt etter oldefar på fars side. Blir det en jente vil vil kalle opp henne etter oldemor på min side: altså Hanna.

Emil er fritt etter eget ønske: Iver og Emil ;) ;) Passer fint synes vi! :)

Men kan jo hende det endrer seg etter 9 mnd + prøving....

Annonse

her har jeg mange navn i huet.

først tenkte vi på tuva-emilie..men nå syns jeg bare d høres teit ut.

søtt på en baby eller en dukke, men hun skal jo bli voksen også=)

men, syns fortsatt d er veldig fint da, men blir ikke å kalle ungen min d.

syns Rachel også er fint. angelica, maria, mathilde, jenny marie, camilie, lise, jorunn, tonje, osv

av guttenavn må d bli adrian eller marcus, kanskje alexander.

men må finne et navn som passer til harald, da jeg skal kalle opp guttebabyen etter min kjære morfar.=)

Hadde tenkt meg Kevin jeg..for det tenkte jeg var et navn ikke mange brukkte..

MEN så visste det seg at mange bruker det nå for tida:( Da blei jeg litt lei meg...For Kevin er så et fint navn...

Ariel skulle jenta hete om det blir det..Men så heter kattejenta vår det

Så det blir litt for rart..

Ronja er fint..men vet om ei som heter det.. Så alle mine er brukt opp:(

Jeg sliter litt når det gjellder navn for tida:P

Hermine er finnt..men er også finest når det er på engelsk:(

lizziee, jenten vår heter Hermine!!!=) Jo mer du sier d på norsk blir d finere og finere!!!

Eg liker Trym, Theo, Theodor, Lucas men d e altfor poppis. Balder!

Jentenavn e kjempe vanskelig, så der har eg ingen favoritter

EMIL !!!! Og der har jeg vetorett! Har sagt det i minst ti år at min første gutt, (hvis det nå blir en gutt) skal hete Emil :-)

Jentenavn sliter jeg litt med...... Liker korte enkle navn.... "Liv" kanskje. Men er det litt gammeldags?

Har masse navn på en liste, leser på den innimellom, og jo mer vi leser jo enklere blir det å velge. Noen navn faller liksom bort jo mer man sier dem... Akkurat nå har vi ca 20 navn pr kjønn på lista vår, og for tiden topper Stella, Yana og Emmelin på den rosa og Nico, Storm og Jeppe på den blå.

Men dette er sannelig ikke enkelt! Og så bør man jo være enig, da! På vår første sa det seg selv: Han kom ut og veide 5 kilo, det måtte jo bli MAX. Nr 2 heter Theo, oppkalt etter bestefar som heter Theodor.

Håper virkelig vi får noe å sette navn på snart, det verker i eggstokkene!!!!!

Vi har snakket om flere navn, men har ikke bestemt oss ennå. Må nesten se det litt an til etter fødselen for å se hva som passer. Vi har bla snakket om disse navnene:

Jente:

Vilde

Thea

Amalie

Alise

Tuva

Gutt:

Jonas

Noah

Elias

Harald, etter farfar

Krister

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...