Legekjærringa Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Vi holder det gående, og prøver å sette av onsdager framover for å gå for en letter fødsel. Alle som ønsker er invitert. Møteplass som vanlig utenfor Frognerbadet kl. 1700, etter 5 min går vi videre.
Palesa Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Uff, onsdag er en veldig dum dag for meg, og jeg har også en avtale den kvelden kl. 17. Desverre, skulle så gjerne vært med
Mamman&Gullet Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Denne onsdagen kan jeg ikke, men er det i orden at jeg blir med neste onsdag? bor på majorstuen. har termin i juli da men.. den er den 26, så vem hvet, kansje det blir august barn på meg også!
samjoy Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Ohh Jeg som nå er innstilt på begynne på disse treffene. jober både denne onsdag og neste, kanskje fra 9 mai kan jeg bli med. Er det mange av dere som har ryggsmerter etter å ha gått på tur?? føler jeg må tvinge meg selv til å gå en del, men det ender opp med rygg smerter.
Legekjærringa Skrevet 24. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2007 mulig turen blir flyttet til en dag da det er spådd regn i morgen :0(
Palesa Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Ble turen flyttet til torsdag eller? Jeg kan være med i morgen (torsdag) kl. 17, hvis dere skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå