Gå til innhold

Hva jobber vi med ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg jobber med rekruttering, i et bemanningsselskap. Stortrives! :-) Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som sykepleier på privat sykehjem!

Skrevet

Jobber som advokat i liten privat bedrift på Østlandet..Og gruer meg faktisk litt til å ha permisjon....Merkelig nok er jeg veldig glad i jobben min!!!

Skrevet

Frisør

Skrevet

Jeg jobber som statlig rådgiver.

Skrevet

jeg er resepsjonist + litt servitør...stressende yrke.......

Skrevet

Jeg jobber som kundekonsulent på et servicesenter. Merker det blir litt mye stress nå.

Skrevet

jeg jobber som avdelingssykepleier i kommunehelsetjenesten.

Skrevet

jeg jobber som ambulansearbeider. maaaange tunge løft ja.... og mye opp om natta.. blir moro å se hvor lenge jeg holder ut

Skrevet

Jeg jobber som kontaktlærer for 22 elever på 5.trinn :)

Skrevet

Hei!

Jeg jobbet før jeg traff min mann og valgte å bli hjemmeværende da vi giftet oss og fikk vår første sønn i 05. Nå er jeg damammma og husmor og venter nr to i desember! Jeg kommer til å være hjemme så lenge det er små barn i huset ;)

Vestlandsjenta

***kjemp stolt mamma***

Skrevet

Heldig du da vestlandsjenta som har mulighet til å være hjemme =) Jeg var også dagmamma fra gutten vår var 1-2 år, men så flyttet vi til en liten plass med full barnehagedekning og da var det ikke noen mulighet til å være dagmamma nå mer =( Er nå omsorgsarbeider.

Håper vi har råd til at jeg kan jobbe i redusert stilling når min neste permisjon er over =)

Skrevet

Jeg har 3 barn venter mitt 4, 9 desember Er dagmamma,og vil forsette med det så lenge jeg klarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...