Gå til innhold

IKM uke 16?? eller?? noen som vet.....

Anbefalte innlegg

Hmm.. hadde beregnet ikm ca 17.april, menssmertene spes i ryggen startet allerede dagen før, men ingen mensen kommer?? har testet og er ikke gravid i følge den..

Kan det være at kroppen min ennå er i ulage etter p-pilleslutt i februar? sluttet med p-pillene, fikk pillemens, hadde nøyaktig 28 dager syklus til neste ordentlige mens, å tenkte da at jippi, da har jeg kontroll på kroppen min! men nå venter jeg da..

Har bestemt oss at det ikke er krise å ikke bli gravid denne mnd, er bare i 2.pp og skal på utenlandstur med jobben min om 1,5 uke, vet jo at det blir servert alkohol til maten å vil ikke at de på jobb skal skjønne tegninga så tidlig dersom jeg ikke tar noen glass vin som vanlig.

Men hadde jeg vært gravid så hadde selvsagt det vært over all forventning etter så kort prøving.

Nå har jeg jo testet, å ryggen min kjennes ut som den venter på mensen, så hvorfor kommer den ikke?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9026516-ikm-uke-16-eller-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i samme situasjon som deg! Hadde IKM i går ( er jo ikke så lenge over IKM da men..), hatt skikkelig VONDE murringer i flere dager, testet negativt med CB på mandag, men mensen dukker fortsatt ikke opp. Smertene har gitt seg litt i dag. Er 1.pp etter jeg fjernet spiralen så kan jo være at kroppen min er litt på "utur".. Men vil ha TR nå så vi kan begyne på ny pp:-)

Samme her! blir jo bare frustrert, tenk om jeg må vente i feks. 60 dager på mensen!! Så skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal gå rundt å ha smerter i ryggen dersom den ikke kommer.. uff, tenk at jeg trodde kroppen min var i rute etter å ha brukt p-piller i mange år, jaja, så blond kan man være:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...