Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Ikm i dag - men foreløpig ingen tegn til at tante rød skal dukke opp. Pleier alltid å spotte 2-3dager før ikm, men har ikke sett antydning til noe denne gangen! Har hatt mange tegn på at eg skal vær gravid - men test negativt i går! vett at jeg el(tok test) for 14dager siden..... Er det andre her inne som ikke testet positivt før etter ikm?? har så lyst så lyst til å vær gravid....
Miss RM Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Testet ikke positivt før det hadde gått 12 dager over IKM. Testet negativt før dette... Krysser fingrene for deg!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Jeg testet ikke positivt før på ikm-dagen! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 testet positivt tre dager etter ikm og da hadde jeg fått negativ to dager før:-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Hei igjen! Begynner å miste troen her.... En dag over ikm, men enda ingen tante rød.... Har aldri gått over tiden før... Enda veldig kvalmen! Men.... tok en ny test i dag - den va negativ! Tørr ikke å ta meg et glass vin idag, selv om eg har så lyst.... Sko ønsket at eg enten testet positivt eller at den ekkle tanten bare kunne komme!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå