MissBehave Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Jeg fikk mage kjempe tidlig.Allerede i uke 5 så bulet det ut, men nå er magen helt platt igjen. Nå uroer jeg meg sikkert uten grunn her, men jeg vil ha bula mi tilbake igjen. Hvorfor har det gått slik ?
carina og *jentegullet* Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 ofte så har man luft mage den første tiden...den kommer nok snart igjen skal du se;)
Reidis Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 ja, det er nok bare lufta som har gitt seg ) Har også vært kjempestinn veldig tidlig. Det er jo egentlig merkelig at man skal ha diger mage mens livmora bare er på størrelsen med ett egg ) Alt er nok helt i orden )
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Slapp av!! Den kommer raskt tilbake, og denne gangen er det babyen som gjør at den buler=)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Jeg tror nok også det kan være lufttrykket som har gitt seg. Men jeg må bare kommentere til Reidis at livmora i uke 10 ikke er på størrelse med et egg, men mer som en appelsin.... ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Hei:) Bare for å roe deg litt... Jeg er 16+3 og har ingen mage i d hele tatt. Var på ul i dag og alt var flott:) Hun sa at mange ikke får noe mage før i uke 20. Jeg har løpt til leger flere ganger pga andre her som har snakket om sine svære mager.. Tror til stadighet noe er galt.. er jo helt flat... Husk dette! Mange er sånn:) d er til fordel etterhvert som magen blir veldig stor... (selv om jeg også selvfølgelig vil se magen nå...hehe..)
kyssegal Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 hei. trenger ikke å beskymre deg..( som sagt har mye luft i magen i førsten. jeg er 34 mnd på vei å det er så vidt det synes at jeg er gravid engang..
mylittlecat Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Uff, stakkars deg sunshine, gravid i 34 mnd??? hehe ;o)
kyssegal Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 ja, hadde vært fint med stor mage, men da slipper jeg å få så ille vondt i ryggen selvom jeg begynner å merke smerter i ryggen. de vil følle meg opp mye pga jeg har så liten mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå