Gå til innhold

Er 10+2 idag, og magen har blitt borte vekk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mage kjempe tidlig.Allerede i uke 5 så bulet det ut, men nå er magen helt platt igjen.

Nå uroer jeg meg sikkert uten grunn her, men jeg vil ha bula mi tilbake igjen.

Hvorfor har det gått slik ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ofte så har man luft mage den første tiden...den kommer nok snart igjen skal du se;)

Skrevet

ja, det er nok bare lufta som har gitt seg :o)

Har også vært kjempestinn veldig tidlig. Det er jo egentlig merkelig at man skal ha diger mage mens livmora bare er på størrelsen med ett egg :o)

Alt er nok helt i orden :o)

Skrevet

Slapp av!! Den kommer raskt tilbake, og denne gangen er det babyen som gjør at den buler=)

Skrevet

Jeg tror nok også det kan være lufttrykket som har gitt seg. Men jeg må bare kommentere til Reidis at livmora i uke 10 ikke er på størrelse med et egg, men mer som en appelsin.... ;-)

Skrevet

Hei:) Bare for å roe deg litt... Jeg er 16+3 og har ingen mage i d hele tatt. Var på ul i dag og alt var flott:):) Hun sa at mange ikke får noe mage før i uke 20. Jeg har løpt til leger flere ganger pga andre her som har snakket om sine svære mager.. Tror til stadighet noe er galt.. er jo helt flat...

Husk dette! Mange er sånn:) d er til fordel etterhvert som magen blir veldig stor... (selv om jeg også selvfølgelig vil se magen nå...hehe..)

Skrevet

hei. trenger ikke å beskymre deg..( som sagt har mye luft i magen i førsten. jeg er 34 mnd på vei å det er så vidt det synes at jeg er gravid engang..

Skrevet

Uff, stakkars deg sunshine, gravid i 34 mnd??? hehe ;o)

Skrevet

ja, hadde vært fint med stor mage, men da slipper jeg å få så ille vondt i ryggen selvom jeg begynner å merke smerter i ryggen.

de vil følle meg opp mye pga jeg har så liten mage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...